ההחלטה הסופית אשר יחליט אם תבלה את חיי הנצח מפוארת בגן עדן עם אלוהים או הנצח באש הגיהינום הוא החלטה שלך מה לעשות עם אהבתו של אלוהים. ככה אהב האלוהים את העולם עד אשר נתן את בנו, ישוע המשיח, כדי למות עבורנו על הצלב, כך שאם אנו מאמינים, אנו עשויים להיות נסלח חטאינו לקבל את מתנת חיי הנצח. זהו ראיות, הוכחות ועדויות של אהבת אלוהים, שהוא המשיח. במשיח היו כל הדברים שנעשו, ונעשו על המשיח. המשיח הוא ביטוי של האופי של אלוהים, הוא מלא אלוהים שבא בבשר, כדי שנוכל לגעת התחברות איתו. בו היא התוכנית הנצחית של הגאולה השלמה של האדם.

 

לכן, כל אדם צריך לקבל החלטה מה לעשות עם העבודה של ישו על אהבה וגאולה על הצלב. אם אתה אומר שאין לך חטא או רע, כי אתה מושלם וקדוש: וכי אתה לא צריך שום הגאולה מן החטא, אז אתם קוראים הבשורה של אלוהים שקר. אתה קורא ישוע המשיח שקרן. אתה קורא מי הוא אוהב ואת מי מת על מנת לחסוך ממך את אש הגיהינום, שקרן. אז, אתה בוודאי ראויים לעזאזל, לקרוא הקודש אוהב אלוהים עם זאת, להיפך, אם אתה מאמין דבר אלוהים, מי הוא המשיח “רשע.”; כי אתה חוטא, וכי אתה צריך סליחת החטאים, ואז על ידי זה מאוד אמונה, שאתה אומר שאלוהים הוא כנה הוא טוב. יש לך לב אמיתי באומרו כי אתה חוטא, וכי אתה צריך לעשות סליחה. אתה קורא אלוהים נאמן ואוהב מספיק כדי לבוא לעולם הזה בדמות אדם שפל, כדי למות במקומנו על החטאים שלנו, אחת חטא למות הקדושים לנו מי הם חוטאים.

 

אמונה באלוהים או חוסר אמון ב-Word של אלוהים, מי הוא המשיח, יראה את ההחלטה הסופית של הלב, אשר יחליט הנצח שלך. לכן אלוהים שיראה לך צדיק דרך האמונה במשיח. דבר אלוהים יגלה הלב של כל אדם. האור יגלה כל הלב. האמת מגלה כל הלב. לב כל יתגלה דרך האמונה, בין אם הוא צדיק או רשע. וגם האמונה היא מתנה מאלוהים חינם באמצעות רוח הקודש על ידי חסדו; עבור כל הלבבות של האדם רע נואשות, כך שאנחנו לא יכולים להתפאר כמו אנשים דתיים לעשות על ידי חשיבה אפילו להרוויח הישועה של אלוהים על ידי מעשים טובים שלהם גאה וטקסים לשווא. עם זאת, עבור מי אלוהים ידע יקבלו אותו, הוא נתן אמון להאמין. מה הלב שלך? מה אתה עושה עם הבשורה של ישו? האם אתם מאמינים באהבת אלוהים, או שאתה לרמוס את אהבת אלוהים, מי הוא המשיח, מתחת לרגליים שלך?

 

אין שום תירוץ לא להכיר אלוהים, הטבע עצמו אפילו להכריז על נוכחותו של אלוהים. DNAs, מבנים אטומיים, מסלולו של כדור הארץ, הכל מעיד הבורא אינטליגנטי המופת של היקום, אשר מוחזקים יחד עד הפרט דקה מאוד של חישוב פיזיקה מתמטית שיווי משקל, על מנת להתקיים אפילו. אלוהים הוא נאמן: ישו מופיע גם על המזרח התיכון ב חזיונות, אלה קצה טיימס.

 

זה לא מספיק רק ללכת לכנסייה ואני מאמין שאתה נוצרי, להיות אדם דתי. אתה צריך מערכת יחסים אישית עם ה ‘, להיוולד מחדש על ידי רוח הקודש. לדוגמה, אפילו לראות את הניסים של אלוהים יחלק את האנשים לשתי קבוצות. הקבוצה הראשונה הם נוצרים אמיתיים שבאמת מאמינים: הם נולדו מחדש על ידי רוח אלוהים, וליצור מערכת יחסים אישית עם המשיח. האמונה שלהם מוצגות עבודותיהם על ידי האמונה: בהתאם יהוה להישרדות לא עובד בעבודות חילונית; לצאת לחלוק את הבשורה על כל האומות; אלוהים אמון לריפוי והרופאים לא אנושי, לא להתחתן, אבל בעבודת ה ‘כמו יחיד, וכו’ אלה הם סימנים של אמת האמונה, ולא את הנצרות מזויף, הדתיים של סוף טיימס, פושר, מערבית הומניסטית, ההלניסטית, כנסיית Laodicea של מה שנקרא “גברים התנ”ך” ומנהיגי הדת שלהם.

 

הקבוצה השנייה הם מזויפים, נוצרים דתיים שחושבים שהם קיבלו המשיח, אלא הם נמשכים רק את הנסים טבעיים של ריפוי הגאולה שדים מן הנבואה, כמו רוחניים של השטן ומכשפות נמשכים טבעי. לדוגמה, המלאכים הנופלים העתיק של השטן או שומרי שלימד מדעי אדם יכול בקלות להשתמש בכישוף אלכימיה להפוך כספית לזהב. מדענים עושים זאת כל הזמן באמצעות גרעיני אנרגיה “אבן החכמים”. אלה נוצרים דתיים לחיות חיים גופניים כמו עובדי האלילים לעשות, הם לא מבינים את הדברים ברוח; והם מתחילים לצרוח, ליפול ולעשות דברים מוזרים אחרים הכנסייה. לחלופין, הם מגנים את הנסים של רוח הקודש; קוראים ניסים אלה של אלוהים “שטנית”; ולהתנהג כמו הפרוש, שיפוטיים צביעות, דתיים, מנהיגי הפוריטנים; מי אמר שישו עשה ניסים שלו על ידי כוחו של השטן. הם מכנים את אלוהים וקדושים שלו “השטן.” באמצעות ההונאה הגדולה של השטן, את הרוע עלי אדמות שוכני במהלך פסק הדין גיל התלאות תקרא המכות שיפוט של אלוהים מטאורים כמו התקפות הגלובלית על ידי ישו חייזרים עוינים ומעשי הטבע.

 

מי יגיע אליו, יבוא אליו. מי ידחה אותו וללכת שיפוט נצחי, ידחו אותו. זהו היום שבו אלוהים הוא קורא לך. אין לדחות את אהבתו, שהוא ישו הנוצרי, היום, אם אתה שומע את קולו. בתשובה ולעשות ישר את הנתיב של ה ‘!