אחים יקרים שריד נאמן של ישו,

הבשורה שלו של אהבה ושלום אני מביא לך, אתה אשר אהבתי ביותר.

הייה לא הדיילים פתי ורע של מה שאלוהים הפקיד בידיך, הן כספים ושירות. אנשים דתיים כל הזמן מנסה לקחת את הכסף שלך ואת בזבוז הזמן שלך עם מעשים טובים בעולם הקתולי. במקום להוציא כסף להאכיל את העניים חבישה חולים, להשקיע את הכסף שלך שירות לשיתוף את הבשורה לכל העמים, השבטים ולשונות. בשביל זה לא יהיה לטובת חסרי בית אלכוהוליים אם אתה נותן להם כסף, כי הם פשוט לקנות עוד אלכוהול. זה לא לטובת לתת כסף כמרים דתי, אשר רק להוסיף את הכסף עבור בנייני הכנסייה גדול / בתים פסטורלי והלוואות רכב אישי ועבודה משרד לשווא. תמיד יהיו לך את העניים והחולים, וצמא שלהם ללחם ממך כסף לא יהיה מרוצה. במקום זאת, להוציא את הכסף על רגליו למשוח ישו בשמן של ניחוח מתוק. אם אנשים מקבלים נשמר על ידי הבשורה של ישו ורוח הקודש, ולאחר מכן, הם יוכלו לקבל עבודה מן ה ‘כדי לממן את עצמם, והיה להירפא על ידו של מחלה שלהם, כך שהם יכולים עכשיו לרפא אחרים במקום .

אל תלכו שולל על ידי השטן ואת אמנותו של הדת כדי לגנוב את מה שאלוהים העניק לך בתור סוכן טוב שלו. במקום זה, בואו רוח הקודש להוביל אותך למקום שבו אתה צריך לתת, ומה אתם צריכים לעשות; ואמון לא בני אדם, במיוחד זו של סוף טיימס הנצרות. במיוחד, לא סומך על הדרכים של כמרים סוררים היפי ומה הם שואפים; שנקרא לשווא שלהם בדרכים של “גברים בתנ”ך” ומדריכים הדתית שלהם ואת חברי הכנופיה. האחים רמאים ביותר יבוא כמלאך האור: מחייך, נותן לך מחמאות מתוקות, מילים של אהבה. נכון חוזרים בתשובה יהיה מחוץ הכנסיות, לא מחייך, אבל מציעים לתת לך בחופשיות שפע שאלוהים נתן להם. בכך, תוכל להבחין בין שקר, נביא נוצרי אמיתי של אלוהים: נוצרי מזויף יבואו לבקש ממך תרומות השירות; נוצרי אמיתי יבוא לשאול אם הוא יכול לתת לך כסף הקודש רוח, ולשרת אותך בכל דרך שהיא. אם אתה מוצא כל העושה האחרון בכנסייה המערבית אלילים, אז יש עדיין תקווה שריד של המערב והנצרות. אם אף אחד לא בא להציע את הכסף לך שירות, אתה תדע כי הכנסייה במערב אין כל תקווה או בעתיד. בדוק את מצב הרוח, אם אני מדבר אמת או לא, אחים יקרים.

זה פשוט מדהים אותי ומשאיר אותי חסר מילים כי המערב פושרים קצה טיימס נוצרים לשמור בהוצאות טונות כספם על עלות דמי משלוח, חשבונות הטלפון והוצאות דוא”ל כל הזמן לנדנד לי כסף. עם זאת, יש לא אחת נוצרים ו שאני באמת אומר לך את האמת, לא נוצרי אחד אשר הציע לתרום כסף לי. כל הכסף היה לי כמו מיסיונר עבור המשרד ניתנה לי על ידי אלוהים. אני לא אומר את זה כי קיוויתי לקבל כסף מלהיות אנושי, אבל אני רק מציין עובדה כי אתה עלול להיות מודעים לעובדות. אני לא תומך באף תקווה מבני אדם, כי אבי שבשמים הוא הבעלים של היקום. The End-Times הנוצרים הם בדיוק כמו אי – אמונה אלילים, אין הבדל. הם איבדו את כל המליחות ואת האור, את רוח הקודש את האמת. הם חיים ונושמים וחושבים בדיוק כמו לא להאמין אלילים סביבם. הם אחד כאחד. הם לא בוטחים באלוהים, אבל הם בוטחים בי על ידי שליחת לי בקשות לתרומות וצורות התרומה, ועל ידי שיווק כיצד הכנסיות שלהם וארגונים משפיעים במשרד של אלוהים. הם ממש כמו סוחרי המכוניות ואנשי עסקים חילוניים: עם כל הפרסומות שלהם מודעות ועלונים. אין הבדל בין העולם המערבי לבין הנוצרים. הם הפכו את הנצרות תאגידי נזרק אלוהים ממוחו של הנוצרים, מי הוא באמת זה אשר מספק את כל הדברים. במקום זאת, הם קוראים בני אדם לקבלת תמיכה. הוא מציג את תאוות הבשרים של המוח והלב של הנוצרים קצה טיימס המערבי.

הם מראים עניין אותי, להתיידד איתי, להסתובב איתי, כאשר אני נותן להם כסף. עם זאת, כאשר לא נתתי כסף, אין להם עניין אותי לעזוב אותי. הם בדיוק כמו עובדי האלילים. השאלתי כ 8000 $ לאחד סמואי המיסיונרית, והוא התייחס אלי כאל אח, ואמר לי כמה הוא אהב אותי. כאשר הוא הסיע אותי הביתה יום אחד, הצעתי לשלם כסף עבור הדלק שלו, הוא דרש ממני לשלם יותר כסף. כאשר הוא חש כי לא שילמתי מספיק, הוא התחיל לבקר אותי כי אני קמצן וכסף מוכוונת. כאשר שאלתי אם הוא מתכוון להחזיר את 8,000 $ השאלתי, הוא איים על החיים שלי. אדם אחד הסביר לי את תרבות סמואי (לא תרבות של ישו) הוא: “לא משנה מה הוא שלי שלי, וכל דבר היא שלך היא שלי,” אז רוב פולינזים בסופו של דבר בכלא. בנוסף, הוא היה אמור להיות המנהיג פולחן בכנסייה, מובילה אנשים לסגוד לאלוהים. אלוהים לימד אותי לא לסמוך על כל אדם; ללב של קצה טיימס האדם הוא רע לחלוטין. אתה יכול רק לסמוך על ה ‘הוד קדושתו.

אם אתה לא שעו אזהרה זו, אתה תהיה שרוף. וזה צריך להיות, לך אני לומד רק דרך סבל וכאב מרומים. כפי שאנו לעבור את החיים, אלוהים נותן לנו הבחנה של רוחות. זה כדי שנוכל להגן על עדר הצאן של אלוהים מן הזאבים רבים בבגדי הכבשה כי ההתקפה להונות את הצאן. אנו יוכלו שנולד מחדש ייעוץ שלנו אחים ואחיות הנוצרית, אשר שולל ונפגע הנוצרים הדתיים בכנסיות, כי חווינו את אותו הדבר. אתה תהיה מופתע לגלות כי אלו מפורסמים, אלוהי, שרים מחייך עם מספר עצום של חסידים לא יהיה בגן עדן. תוכלו גם להיות מופתע כי תמצאו המכהן עם המשיח במקומות גבוהים, אלה שהיו ידועים לכל בארצות רחוקות, ללעג על ידי מנהיגים דתיים, והתעלם ידי נוצרים דתיים לא היה להם כסף או עמדות או חינוך.

אלוהים רואה אנשים בדרכים שונות איך אדם רואה אותם. ואני יכול להגיד לך אחי, כי אני לא מתרשם כיצד אנשי קצה טיימס המערבי כנסיות פושרים Laodicean לראות אנשים. דפוס הנפש שלהם היא: איך אדם אינטליגנטי הוא זה (אשר מגיע מן הרע ערכים הלניסטיים המערבי של אקדמאים, הם שופט בני הזוג מבוסס על האינטליגנציה שלהם, כך שהם יכולים להתרבות יותר גנטית ילדים המירוץ סופר) ולא כמה הם אוהבים המשיח אם מנת המשכל שלהם הוא 50. הם באים לכנסייה מחפשים בני זוג בוגר רוחנית להתרבות עם. זו אהבה זמנית מינית רומנטית ארוס חיה חיזור עבור הזדווגות, ואחר כך שוכך תשוקה חייתית, הם מתחילים להיות גסה עוינים זוגם. אלה הם האנשים חייתי בסיס ביותר של החברה. אלה הם האנשים אשר הופכים מקנא מאוד טריטוריאלי כלפי אותו מין כמו בופאלו מים זכר, ולעשות דברים נוראים אליהם כאל מתחרים: הם הכי בעלי חיים כמו בני אדם בכנסייה מינית מכוונת.

דפוס החשיבה שלהם היא: כמה נעים יהיה לי, אם אני שותף עם האדם הזה, ולא עד כמה אני יכול לעשות עבור אדם זה באהבה של ישו. התרבות המערבית המערבי “בכנסייה צופי הוא ההיפך הגמור של תרבות של ישו. במקום להציג את האנשים זה לזה כפי שאני עשיתי, הם תמיד מחפשים בני זוג לעתיד להתרבות עם. במקום להיות אסיר תודה על הזמן שלך והאהבה ללמד אותם את האמת אשר יהיה לשחרר אותם, הם בזים לך לחשוב שאתה גאה על ידי ללמד אותם. הם לא פתוחים הוראה על ידי אלה שאין להם אישורי דתי. הם לא מבינים או להבחין על ידי רוח הקודש, זאת על ידי רוע הלב שלהם, הם גם חושב שיש לך מניעים הרע.

אלה המכונים “אנשי התנ”ך” ואת המאפיה הדתית שלהם להסתובב זה; להחמיא אחד לשני עם מילים מתוקות, ולהתאחד יחד כנופיה המנטליות שלהם באנרים דתי. כמרים האמיתי של העבודה המשיח להרוויח כסף כדי שיוכלו לספק תמיכה עבור הקהילה שלו, מבלה את זמנו הוראה הכבשים של אלוהים ללא תשלום, במקום לבזבז את הזמן לעבוד עבור עצמו; ומזהיר אויביו של פסק הדין הממשמש ובא מתוך אהבה אותם. ארור הן הדרכים של “גברים בתנ”ך” ומדריכים הדתית שלהם, על הדרך שלהם היא זו של איזבל. אשרי קדושים עליון, על נאמנות השקט שלהם ואת המניעים של האהבה. הכל ייעשה ידוע בגן עדן של אור יגלה כל מניע לפעולה מילה של גבר. חלק להתפאר לא לוקח שום תמורה עבור המשרד שלהם, אבל אני אומר במקום להיות גאה בזה, להחזיר את כל הבתים מפוארים, השקעות הבגדים שיש לך נלקח מתוך בית של אלוהים לעמו. האם אתה מוכן לעשות את זה? לאחר מכן, יובאו במנין באמת ראוי המכהן עם ישו דרך לנצח.

לא להזדהות עם כנסים דתיים ענק אשר בני האדם המציאו, או להעריץ בכנס מייסדי הכנסייה. אבל הם אנשים רעים. במקום זאת, שואפים המשיח, העומד בראש של איסוף כל הוראה. אל תיקח את מנהיגי הוועידה “גברים של התנ”ך” תורתו וחשיבה מושחת כמו תורת הצליל, אך בדיקה על ידי רוח הקודש אם הם אמת. זו הסיבה שיש לך רוח הקודש בך. הוא ידריך אותך לאמת שלו, אם יש לך לב הזכות לבקש את האמת, ולא כדי לספק את הצדקני שלך ערכים הומניסטיים המערבי. ואז, ואז, כל האמת תיעשה ידוע לך. האם אתם מחפשים את האמת להרחבת שעשועים ידע עצמי, או אתם מחפשים את האמת, כדי לבצע אותו כדי לשנות את החשיבה שלך ללכת נגד ערכים הומניסטיים המערבי שלך? אם לאמץ את הפקודה של האל לנשים לכסות את ראשיהן בענווה ולא ללבוש מכנסיים, אז אתה אוהב את האמת של אלוהים, אבל אם אתה תורתו מתעב של אלוהים, כי אתה שואף צדקני ערכים הומניסטיים המערבי של שוויון נשים, אז אין לך חלק ב האמת של אלוהים. איפה הלב שלך, ואיפה ההבחנה שלך על ידי רוח הקודש? זה יהיה להגדיר את המיקום שלך במשיח: אם אתה בעדו או נגדו. הסיבה לכך היא כי הוא האמת Word. אם אתה מתעב את האמת, אתה אומר שאתה אוהב אותו רק במילים, אלא לשנוא אותו עם הלב שלך. אם אתה אוהב את האמת שלו ואת תורתו פקודות, אז אתה אוהב אותו בלב שלך. זהו המבחן.

כמו כן, אם אתם מבקשים כסף, אז האמת המשיח הוא לא אתה. אם אתה נותן כסף, אז האמת היא שאתה המשיח. עבור המשיח אינו מבקש כסף, אבל הוא נותן בחופשיות לכם. אם אלוהיך נותן לך בחופשיות, אז אתה גם צריך לתת בחופשיות, כמו בניו ובנותיו. אתה לא בן מחוץ לנישואים. מי אבא שלך, תוכלו לעקוב דרכיו ולשתף בערכים שלו. אם לציית לדבר אלוהים, אז אלוהים הוא אבא שלך. אם אתם עוקבים ההומניזם המערבי של מה שנקרא “גברים בתנ”ך” והכנופיה פסטורלי היפי שלהם נוכלים ואת העולם, אז אבא שלך הוא אביו של העולם הזה. והאם האמת היא בלב שלך או שקר הוא הלב, זה מה שאתה תלמד אחרים. זהו המבחן. הדוקטרינה שלך ואת הערכים יהיה איפה הלב שלך.

כמרים המערבי החיפוש הקודש בטירוף כדי להצדיק את הדוקטרינות שלהם. הם מוצאים אחד עיוות אותו מתכוונים למה שהם רוצים שהוא מתכוון. הם אומרים כי השליח פאולוס ביקש כסף. פול לא היה מבקש אנשים לתמוך בו, אבל הוא היה לספר לאנשים לתמוך אחיהם, אחד את השני. פול אמר שהוא לא לסמוך על אנשים, אבל הוא עבד בשביל הכסף שלו. זהו אלוהים שסיפק לו באמצעות העברת אנשים לעשות זאת. כמה כמרים אלה המערב לעבוד בשביל הכסף שלהם? לא, הם גרים בבתים מפוארים, יש מכוניות יפות יש חיים בסדר.

האם אתה רואה כיצד מנהיגי חברות הנצרות דתיים שנקרא “גברים בתנ”ך” ומנהיגים דתיים שלהם עיוות הרף סוטה Word של אלוהים מתכוונים למה שהם רוצים שזה אומר, ואז לעשות את מה שהם מטיפים בשאלה אחים לתת להם כסף . הם לבנות כנסיות, להפוך את עצמם כמרים דיקטטורים עליהם; במקום לנסוע בכל רחבי כמו פול לבנות כנסיות של אלוהים, הם קוראים לעצמם כמרים בשכונות העשירות שבו הם יוצרים טירה; להיות גאה ועיקש שלהם בדרכים, אדיש תוכחה כלשהו ; לכתוב המון ספרים, ולבקש תרומות. אם הם היו משרתים נאמנים של אלוהים, הם היו לפרסם את ספריהם באינטרנט בחינם הכבשים של כל להקה, כי לא ניתן לחייב את הצאן למכור דבר אלוהים! אלה המכונים “אנשי התנ”ך” ומנהיגים דתיים שלהם הם צבועים!

הם נכנסים דוקטרינה זו ושגשוגה של מתן על ידי אמונה, כך שאתה יכול לקבל יותר כסף ועושר. זה הופך את “שם זה וטוענים שזה” תורת החומר של אלה מטיפים טלוויזיוניים המערבי הכנסייה. האם להתמקד בדברים חומריים, או שמא מדובר על רצון האל? אלוהים אינו השד בבקבוק שממלאת משאלות של אנשים. הם עושים אלוהים לתוך משרת וכלי שגשוג שלהם, במקום להתפלל לנו כמשרתים וכלים אלוהים לשימוש רצונו לעשות. כן, זה רצונו של האל לברך אותנו, אבל זה לא ניתן יהיה בשבילו לשמש אותך כדי לתת לך הביתה מיליון דולר בדרום קליפורניה. לכן, האמונה באה בחסד האל כמתנה, וגם אתה מבקש ממנו לעזור לך עם הכפירה שלך, כמו שאתה שומע את דבר אלוהים.

צנטוריון ניתנה האמונה, כפי שהוא שמע על דבר האלוהים, ישו. הוא לא חיפש עושר ושגשוג, אבל הוא ביקש ריפוי עבור משרתו. אברהם לא היה אדם מאמין: הוא צחק כשאלוהים אמר לו שהוא הולך לתת לו בן בבית שלו בגיל של אשתו (90 שנים). אך על ידי חסדו של אלוהים, כפי שהוא ראה את נאמנות כוח אהבת אלוהים נתקל דברו, הוא הפך להיות “איש של אמונה” כי פול מדבר. גרייס הגיע ראשון ואמונה אחריו. אם יש לך אמונה, אתה יכול להזיז הרים, אבל מה הוא המניע והמטרה מאחורי האמונה? אלוהים אמר לך לבדוק אותו על ידי מתן, אבל מה הסיבה למתן? משרתי אלוהים לא ישאל אותך לתת להם כסף, ומבטיחים לתת לך ספרים של תקליטור עבור ההצעה מוגבלת בזמן, רק אם אתה נותן סכום מסוים. כלומר הנצרות חברות לרוץ כמו עסק המערבי; ובית אלוהים הפך מפעל הומניסט המערבי.

לכן הלב שלי מתמלא שבח לאל, כשאני רואה את האחים כמו JD פרג’, מי להשאיר עסקים משגשג שלהם כמו נשיאים של חברה, לעקוב אחרי אלוהים; ולהשאיר מאחור כנסיות ענק שלהם שהם פיתחו בשכונות נחמד מכונית מפוארת שלהם, כאשר אלוהים מצווה אותם ללכת לאי קטן כדי להתחיל כנסייה שונה שם. אתה רואה, יש שריד-המאמינים שנולדו מחדש ונוצרים המכירים אלוהים, מי לסמוך אלוהים; שחיים על פי רוח ואמונה. הם לברכה כי הם ימלך איתו בגן עדן.

הקצה המערבי טיימס הכנסייה ההלניסטי פושר היא הנצרות חברות, כי שם הלב שלהם. להיפך, משרתים נאמנים של רצון האל הפולחן האמת והרוח, כי שם הלב שלהם. אתה יכול לאהוב את האמת ואת האור שבא לך, יקירתי אחיהם, ואני מתפלל כי אתה עשוי להימצא לא רוצה האמונה שיש לך להאמין. חסדו ואהבה לחבק אותך. בתשובה, ולעשות ישר את הנתיב של ה ‘!