יהודים יקרים אחים, חסד ושלום לכם בשם אדוננו ישוע המשיח. להבין את זה: כי בני השטן משגשגים על גאווה מסוג חיי שליש חטא חטאים מטעה ביותר. ההומניזם הוא גאווה גאווה הוא הומניזם, האמונה כי בני האדם הם טובים מטבעם. היא חותרת להגיע הנפש לב הרשע.

 

כל הסרטים ותוכניות הטלוויזיה של השטן לשרת הגאווה הזאת של החיים. לדוגמה, בסרטים כמו “X-Men” נותן לאנשים האלה את החלום של כוחות על טבעיים, ואת “הארי פוטר” נותן להם שאיפות לתמרן מצבים ואנשים. “מלחמת הכוכבים” מעריצים לשגשג על החלום של מאסטרינג אמנות קורא את סמכויות הרוחות הטמאות של אנרגיה השטן העידן הסיני בניו האוניברסלי של “צ’י”, להביס אויבים התחרות. אנשים משחקי וידאו הבה לברוח לעולם שבו הם מפעילים כוח בלתי נתפס לבין היכולת לתפעל את עולמם.

 

סביבתנות נותן לאנשים האלה המושחת את האמונה שהם יכולים להציל את כדור הארץ להיות אדונים של הסביבה שלהם, בעוד הם חיים באמצעות כל צורות צריכת כי להשמיד את כדור הארץ, צביעות, אם היה כזה פעם. אנשים בתעשיית האופנה אהבה כדי לקשט את עצמם, את שווה מותגים, על מנת להפגין שליטה שלהם חוש אופנה ברמה של עושר. מניות הברוקרים מתנהגים כמו חיות, כפי שהם נראים על אנשים אחרים שעושים פחות כסף; עבור האל שלהם הוא כסף, האל שלהם הוא צורתם של המדידה. בעלות על בתים גדולים, מכוניות הן מגזע זהה.

 

אלה ילדים של השטן התעללות סמכויותיהן כמו מפקחים, ולהציק אלה הם מעסיקים. במיוחד, מעמד משכילים, וולגרי של אנשים כל אומה להתפאר ביותר על המדינות שלהם יהירות, בזמן שהם מבקרים את הגאווה של אנשים אחרים על עצמו צביעות-העמים שלהם, אם היה כזה פעם. הם אוהבים לקשט עצמם בתכשיטים לשווא את האיפור על פניהם כדי לנפח את עצמם בגאווה צמא quenchless שלהם ליופי והערצה. זהו צעד שלהם.

 

הם מתפארים האתאיזם שלהם; ו ביהירות להתריס אלוהים ידי הפיכת עצמם להיות מורים לאלוהים. לכן אלוהים קורא להם “שוטים” בתנ”ך. אביו של בני העולם הזה, נפל השטן עצמו מפני כבוד שמים, בגלל גאווה זו. הוא רצה להפוך את עצמו כמו ה ‘אלוהים אדירים, להיות נערץ על ידי כל. דבר אלוהים אומר לנו שאלוהים מתעב מבט מתנשא. גאווה היא תועבה לאלוהים.

 

אלוהים בא לעולם הזה בדמות אדם נחות, בענווה, כמו תינוק קטן נולד לבתולה. לא היה לו שום עושר, או בחר להיוולד למשפחה מלכותית כנסיך. אלוהים השפיל את עצמו מעבר לכל דמיון, ואת המשותף המגבלות הפיזיות שלנו, על מנת להראות לנו את לבו ואת מידת הוא היה מוכן ללכת כדי להציל אותנו. הוא היה ללעג, באגרופים הפשיטו על הצלב, בגלל אהבתו, הכלה שלו הכנסייה. מה בדרך של אהבה, מה ענווה. דמותו של ישו, בורא היקום, הוא זה של צניעות. זהו ההיפך הגמור של גאווה של השטן וילדיו של העולם הזה כי הוא עובר משם.

 

אלה המכונים “אנשי התנ”ך” ומנהיגים דתיים שלהם מאנשיו בחור הכומר המפעלים שלהם בשכונות העשירות מלאים גאווה. Aspire לא דרכיהם של כנסיות ענק מניפולציה וצבירת עושר. במקום זאת, לשרת את אלוהים בענווה כל ענווה, כי אלוהים אוהב לב צנוע. הביישנות היא רעה, אבל צניעות היא טובה. אביכם שבשמים הוא לא ביישן, אבל הוא עניו. לחקות את ישו בכל דרכיך וסגנון חיים, כך שאתה יכול לחלוק את רוחו.

 

אני עצמי למדתי להיות אסיר תודה גם המחשבות והרגשות הרע של בשר הרשעים שלי, כי הם מזכירים לי את הלב שלי חטא וחולשה של הבשר. שאלתי את האדון לקחת אותם משם, אבל אני נחרדת לחשוב מה הגאווה שלי יעשה, אם אלוהים לקח אותם משם. זה לצנינים משמש להחזיק אותי צנוע, בשירות שלי ה פן אני חושב על עצמי יותר ממה שאני, רק עבדך הנאמן של ישו, כאשר אני משמש אותו.

 

לכן, אני להתפאר במשיח, ותהילה בחולשה שלי, שכן חולשה שלי חסדו של האל שלמות בי. אנשים לא מעריץ אותי או לסגוד לי או לכבד אותי, בניגוד ומוסיקאים אשר נשבע להוביל אנשים לשטן, תמורת סקס, סמים, כסף, תהילה וכוח. הגאווה באה לפני הנפילה, ואת הקצה שלהם הוא מעורר רחמים. להיפך, אנשים בזים לי על חוסר האינטליגנציה האנושית שלי, לעג לי על חוסר הכוח שלי שכבה האדם שלהם; ושימוש לרעה את כוחם על החולשה שלי. אלה “גברים התנ”ך” ומנהיגים דתיים שלהם להתגאות מעמדם. גברים של אלוהים, אל תפגע gifting של האב, אלא לשרת את כל הענווה, בידיעה כי אנו התשובה מלך גדול. היו פתוחים תוכחה והוראה. תחשוב על אחרים יותר מאשר את עצמכם מאוד. נשים כבוד, כי הם כלי חלש יותר, כמו גם שביר יותר (אני מדבר רק על האחיות באלוהים, ולא על נשים המערבי הם הפכו להיות כמו חיות של השטן ומכשפות).

 

ואז, האלוהים שלך אלוהים יהיה להרים אותך במקומות גבוהים, ולהאדיר את כבודו; בבוא היום. אנחנו נהיה שלמות בענווה שלו לטבע קדוש. אנו ימלך ושלטון יחד איתו, כמו שיתוף היורשים של הממלכה המפוארת שלו. אתה תזרח כמו הכוכבים בשמים עם המלך האוהב שלנו. מבקשים להיות כמו אביכם שבשמים בענווה צניעות אמיתית, כי מלכותו היא כזו. תהילה ושבח למלך שלנו גבוהה; ולהרים את הבאנר שלו. בתשובה ולעשות ישר את הנתיב של ה ‘!