שלום לכם מן המלך הגדול שלנו לורד ישוע המשיח!

להתפלל האח פרנק טויאמה, אחיהם האהוב שלנו, אשר יש לוקמיה. הוא לא דיבר בכנסייה במשך כמה שנים, והוא קיבל לוקמיה בתקופה זו. הוא משחק כמות עצומה של טניס, כך שהוא מקבל הורמונים חמצון ו הגברי; וכן לקבל כמויות עצומות של קרינת השמש, בדיוק כמו השמש שיזוף אנשים קווקזי. בוני הגוף נראים בריאים כלפי חוץ, אבל מקבל כל מיני מחלות למות מוקדם, בגלל ההורמונים הגבריים מוגבה חמצון. הוא כמעט מת כל כך הרבה פעמים מכל מיני מחלות, לרבות גידולים שונים ודלקת ריאות מלוקמיה.

הוא עמד לוותר, וביקש אלוהים לקחת את חייו. עם זאת, אחיו ניגש אליו, ואמר לו שהוא היה לדבר בכנסייה שבעה שבועות. הוא לא יכול להאמין אחי זה היה אומר לו את זה כשהוא לא היה מסוגל אפילו לעמוד בקושי לנשום, אבל הוא האמין באמונה הכין את המסר. קרה נס, יותא במדע האבולוציוני. טסיות הדם שלו עלה מ כמעט אפס עד שלושים; ואז 30-50, חמישים עד שבעים מכן, שבעים עד מאה. ואת הגידול שלו הוריד את גופו. זה לא יקרה בפיזיקה. הוא דיבר כמה פעמים בכנסייה של הכומר ג ‘יי די (הכנסייה משרד הנבואה שבו הם מקבלים מאות מכתבים האיום הדתי כמרים סוררים היפי לשתוק לשתוק, בדבר האמת, ולא כדי להזהיר את העולם של ישו’ קרובה לבוא) .

פרנק התגבר על דלקת הריאות שבה היה אמור להרוג אותו. הבעיה היא: פרנק עדיין מאמין שאלוהים רוצה להיות אדם חולה, והוא אינו מאמין כי הנוצרים הם יהיו בריאים, והוא תמיד הולך אדם רופאים הנוצרית לקבל ריפוי, במקום אלוהים. הוא מאמין במדע הרפואה ובני אדם לרפא, וכי אלוהים נותן מחלה לנוצרים. עם זאת, הוא לא להראות ניצוץ של אמונה ידי מתכונן לדרשה של שבעה שבועות, אם כי הוא היה משוכנע כי זמן זה, שהוא עומד למות מדלקת הריאות. הוא נראה חצי ממשקל שהוא; ונראה שלושים שנה מבוגרת לפני.

הוא נזיפות נוצרים שנולדו מחדש של האמונה הבריאות; והוא חזק חסיד של “אנטי בריאות ואנטי שגשוג” הדוקטרינה. אני מקווה שהוא מבין כי אלוהים גדל טסיות הדם שלו, ואת סומכת עליו עכשיו. נראה שאנשים חכמים סופר את הזמן הכי קשה להאמין הבריאות, משום שהם נוטים לחשוב עם אינטליגנציה לוגית שלהם. הוא עדיין מתקשה לנשום בגלל דלקת ריאות. האם אתם מחפשים ריפוי תרופות הרופא של נוצרי להפוך לחומצה הגוף שלך, או בטבע של אלוהים כי alkalize הגוף שלך?

כל סופר, יזמים חכמים עשירים סופר שאני מכיר יש שיער אפור מלא; יש בטן גדולה, בגלל האוכל שהם אוכלים את כל טוב; יש מתח עצום. (נשים לקבל עור שומן סביב הישבן שלהם, וזה בטוח, אבל גברים מקבלים הכבד שומן סביב הבטן שלהם, שהיא בעצם הבסיס של כל מיני מחלות, שכן כאשר תפקוד הכבד יורד, כל האיברים האחרים להתחיל המידרדר; יתר על כן , הכבד הוא secretor ההורמון העיקרי; כך המערכת החיסונית של הגוף ואת מערכת העצבים ועל מערכת לב ריאה והכל יורד.) מאז אלה אנשים חכמים סופר הם פי עשרה יותר אינטליגנטי מאשר אנשים רגילים, יש להם פי עשרה יותר מודעות, ועל פי עשרה יותר מתח. גם גילם הצעיר, הם כולם נראים כמו הזקנים באמת. בדיוק כמו ספורטאים בגיל במהירות מפני התחמצנות ועל הלחץ על הגוף, ולמות מוקדם. זה כמו בהוליווד סלבריטאים בעולם כי עסקי השעשועים המושחתת ביותר; בעלי אינטליגנציה מדהימה לשרוד בעולם עסקי השעשועים, אבל הם גילו הלילה לתוך מצומק ערימה של בשר. אין לרוץ לבחירות לנשיאות; עבור אם משווים צילום מראש לנשיאות שלהם צילום לנשיאות פוסט, לך תדע למה אני מתכוון.

נהגתי לחשוב על הטיפשות שלי סופר כמו קללה, אבל הבנתי שזה היה ברכה בתחפושת מאלוהים. מאז אני טיפש האינטליגנציה האנושית, אבל חכם בחוכמתו של האל, אני בגיל לאט. אנשים תמיד ספק הגיל שלי, כי אני נראית עשרות צעירים, ויש להם כמעט כל שיער אפור. הייתי מתנהג כמו איש זקן כשהייתי מנהל בשנות העשרים המוקדמות שלי; אבל עכשיו, אני ילדותי באישיותו של המשיח, ואת מתנהגים בדומה כאילו אני עדיין בשנות השלושים שלי, או בני נוער לפעמים. בנוסף, אלוהים מקבל את התהילה, כי הם יודעים אדם טיפש לא יכול לקחת קרדיט על משרד שלו.

בעוד אני עדיין תחת קללת החטא לעבוד ולידה, ועבודה על הכנסה, התחלתי לקבל קירח. אלוהים אמר לי איך לגדל את השיער שלי. אחרי שעזבתי את כל העבודות שלי, השיער שלי התחיל גדל לקדמותו. אתה עלול להיות מופתע, אבל כמרים סוררים היפי לעג ללעוג זה. הם הורגים אותי בלב התת מודע שלהם, אבל הם לא יכולים להרוג אותי פיזית, כי אלוהים הוא משגיח עלי.

אני כמעט מת ממחלות רבות, אבל כשהתחלתי לעשות במשרד, התחלתי לקבל בריאים. התנ”ך אומר כי למרות שאנו שותים רעל או לקבל ננשך על ידי נחשים, אנחנו לא ימותו. כמובן, אם אתה לא מאמין דבר אלוהים, אתה תמות ולעשות דברים מטופשים. אלוהים אומר לי איך לשמור על בריאות; ואני לא מסתיר את המידע, אך אני חולק את זה לכל העם, נוצרים אלילים כאחד, אף ללעוג הכומר ההיפי סוררות מעושה. ככל שאני מלמד את fallacies השוויון של נשים ההומניזם המערבי, שנאה גדולה שאני מקבל כמרים End-Times המערבי, כמו גם הלחץ, אבל אלוהים נותן לי האמיתות יותר תובנה ותבונה ושלום, כמו שאני אומר את האמת יותר יותר באומץ ובלי פחד. כמרים המערבי יש פחד עצום של אנשים, קהילות, ותמיד לדלל האמת ולעשות את זה רך, כך הם נשארים עיוורים carnally. הם מקבלים קהל פושרים, מדי; ואת הכנסייה מעולם הוא מטוהרים על ידי האמת ב-והסיום.

אם אלוהים מברך אותך עם הידע של Word, לשתף אותו עם כולם. למי אכפת אם התסריטאים הסרט ההוליוודי להעתיק סוטה אותו לתפארת של השטן? הם יהיו בבוא הזמן לקצור את הדין על מעשיהם הרעים. השטן תמיד עותקים וגונב. זה הטבע שלו. האנטי המשיח יהיה לחקות את תחייתו של ישו. אם אלוהים מברך אותך עם האוצר, ואז לתת לאחרים בחופשיות. לא לשמור את זה לעצמך. אם אלוהים מברך אותך עם המתנה של הומור, לשתף אותו עם כולם. לא רק לגחך על ידי עצמך.

ככל שאני מדבר באומץ וללמד את האמת, את הידע יותר המסתורין של אלוהים בתנ”ך נותן לי. רדיפה מוגברת יחסי, ובני אדם של השטן בקנאות לנסות להעביר מחלות שלהם אלי. אני חושב יותר בהודעה של 1960 “פרח ילדים” כמרים המערבי ההומניסטי נוכלים היפי להקשיב האמת שלי ואת עיוות זה ללעוג אותו ולהסתיר אותו, את החוכמה פחות ובריאות פחות הם מקבלים, והם נעשים עיוורים יותר עירום. אני חושב שהמפתח בחיים הנוצרית היא באומץ לומר את האמת, כמו fallacies השוויון של נשים ברשות; ואז אלוהים יברך לבריאות שלך ולתת לך ידע חוכמה שלא יתוארו, עד כדי כך שאתה לפקוע יש לשתף את הברכה עם כולם. ואז, אלוהים נותן לך יותר. אבל, כל הנוצרים הדתיים הבשרים יעזוב הכנסייה שלך. אבל, אלוהים יברך ולהביא אנשים שאוהבים את האמת של אלוהים. הם צריכים להיות, הכנסייה הצאן האמיתי שלך המטעים ואת השליחים של אלוהים.

ככל שאתה הפולחן ההומניזם המערבי של השטן תורות הכנסייה המערבית, יותר עיוור מבחינה רוחנית אתה הופך; הלב שלך הופך יותר קשוחים; ואת אחוז מעל חמישים של הנוצרים המערבי סובלים מסוג כלשהו של מחלה או תקלה. הם לוקחים אספירין לקבל ייעוץ כריסטיאן האדם מחפשים אקדמאים. במקום discipling כל אומות העולם כמו בפיקודו של המשיח, הם מתחילים אנשים לייעוץ הנוצרית עם האדם טכניקות ייעוץ הנוצרית. האבסורד ואת הילדותיות של המוח! מעולם בהיסטוריה הכנסייה הנוצרית לפני 1960 של הדור “פרח ילדים” ראית נוצרים חולה כל כך הרבה עם אי לבבות. התנ”ך אומר כי ב-והסיום, לבבות של גברים ייכשל בהם. כאשר המשאבה העיקרית מחלישה, את המכונית כולה מאיטה. אני חושב ליבם הם נכשלים בגלל חששותיהם מפני בעיות בריאות. כמרים המערבי נוכלים היפי מלמדים כי יש לך שלווה ושמחה בחולי שלך במצב חצי מת, ואת פניה החיוורות. אתה תוהה מה לעזאזל הם חלק לקבל דוקטרינות המערבי שלהם.

הם נעשים עיוורים, כי הם שוויון הצדקני הפולחן של איזבל מינית, ולרמוס תחת רגליהם הפקודה של אלוהים כדי הסמכות יצירתיים. זו הסיבה שאלוהים אמר נשים ללבוש כיסוי על ראשם, וגברים לא לגדל את שערם הארוך; כדי שהם לא לשכוח להזמין אלוהים הסמכות בחברה ולהיות פגיע רוחנית להתגרש המערבי 60% וכאוס חברתי הלסביות ; אבל זה הדור האחרון מעדיף להאמין ההומניזם המערבי של עובדי אלילים סביבם; ו שמכונה הפמיניסטית שלהם “התקינות הפוליטית.” הם הפכו להיות ממש כמו עובדי האלילים המערבי אשר הם חיים בקרב. האם הם לא קוראים את התסריטים העתיק לישראל: לא לאמץ את דרכיו של עובדי אלילים סביבם? זה מסביר מדוע הם כל כך עיוורים ועירומים, והם מתחילים למכור דבר אלוהים (ישוע) לעבדות, על ידי מכירת הדרשה תקליטורים וקלטות וספרים עבור הכסף; הם מעודדים את האנשים של אלוהים כדי לצייר את גופם (המקדש של רוח הקודש) עם פגאני גרפיטי יאקוזה קעקוע וגופים פירס שלהם עם האוזן אינדיאני וטבעות האף. לא פלא שהם חולים וגוססים! אתה תוהה לפעמים, שבו הם מקבלים את הדוקטרינות שלהם של השדים. אתה חייב להיות רחוק כדי לחשוב ככה. הם המוח כמו גם בתרסיס מיקי מאוס על בית המקדש בירושלים, וחורים פירס באזני בית המקדש (קודש הקודשים). כיצד נוצרים מערביים מפותחים הפוסט של 1960 הפכו!

על מנת להפוך תירוץ המחלה שלהם, הם מתחילים להכריז על העולם ולא נוצרים שאלוהים רוצה מהם להיות חולה; וזה חלק מתוכניתו של אלוהים עבור הנוצרים. אלה כמרים המערבי הם פושרים לחלוטין לא מנומס כלפי אלוהים, מדי, מה שהופך אותו להיות אלוהים של המכות. הם מתנגדים הנבחר של אלוהים בכנסיות. אתה יודע את מי אני מדבר. אם הייתי אלוהים, הייתי כועס כל כך, הייתי לערוף אותם כשהם בחיים, לקרוע את האיברים שלהם, לבתר אותם כמו כל אדם אחר היה. לא הייתי חושב פעמיים על השחיטה אותם, אם אני רואה אותם. זה רק הקדוש הנוצרי של רוח שגורם לי מוכן להקריב את חיי כדי להציל אותם, בגלל אהבה בלתי מותנית של אלוהים. אבל, תודה לאל שלנו, כי הוא מלא רחמים ההולך החולה, חסד מופלא ואהבה מעוררת השתאות. השבח לאל, אשר הוא מלא נדיבות ועדינות. את אהבת האלוהים שמניע אותי על מנת ללמד את האמת על ידי החסד שלו, בתוך האיבה שלהם.

השטן תמיד במקומות המשרתים האדם הערפדים הנאמן ביותר שלו לידי, המבצעים המחלה שלו. כפי שהוא בכל יום באסיה, אתה יודע שהם הביאו בכוונה על ידי השדים של חולשה ללכת לעברי שיעול רק כאשר הם עוברים אותי, או שהם באים לידי, מתחילים להשתעל, וכאשר אני הולך משם, הם מפסיקים שיעול. זה שטני ורוחנית, יקירתי האחים; לא טבעי. השטן הניח את אביו סינים בני הקטן ממש מאחורי במטוס, לאחרונה; וניסה שיעול מדי 15 שניות; ידי בכוונה שיעול עם פיות פתוחים לרווחה ריסוס הרוק שלהם שלהם. בדרך כלל, אנשים לא יכולים להשתעל בצורה כזאת, כי הם בקרוב לקבל צרוד. עם זאת, אמר אלוהים לי לנשום שמן לימון, קליפת לימון מכיל עבור חיטוי כי שחפת חיידקים לדקלם מזיק; וזה הכימי היחיד בעולם כי חיידקים אינם יכולים לפתח חסינות.

אני תמיד לובשים מסכות במטוס, בגלל הלחות הורגת את כל למחוללי ההצטננות לשפעת, שכן השטן תמיד מציבה את אחד או שני אנשים משתעלים על המטוס כולו לידי או מאחורי. השטן לומד ומתאים את מזימותיו, שכן הוא הכה אותי הפעם עם שחפת. הוא ידע כי שחפת משגשגת באזורים חמים ולחים, כך מסיכת הפנים שלי היו בעצם כבומרנג על לי, על ידי בעצם להגדיל את השידור. הוא אלוהים של העולם הזה. עם זאת, הגאווה שלו לא מאפשר לו להודות שאלוהים הוא הריבון. מה עושה השטן, הוא לא יכול להערים על אלוהים, על אלוהים הוא יודע הכל ועל כל יכול הנמצא בכל מקום.

מה השטן לא לשים בחשבון הוא החורף הזה היה ממש מעבר לפינה. האוויר בחורף קר ויבש חמצן עשיר, הורג את החיידקי שחפת. השטן צריכים לדעת טוב יותר מאשר להתעסק עם ילדים של אלוהים, שכן הוא לא יכול לנצח, אבל הוא ומשרתים אדם vampirical שלו הם קנאים על הריגת במיוחד מי לחלוק את הבשורה. יש לך מניאק סופר, האויב אובססיבי בשנאה; ו נאמן, קיצוני כל אוהבי, אבא מגן עדן. עכשיו, תגיד לי, אם כי אינו מהווה החיים בטבע, סוערים. השטן כל משיג על ידי לתקוף אותי עם המשרתים האדם הערפדים שלו בכל פעם היא לחזק את האמונה שלי ואת האמונה של כל הקוראים של העולם; מאז אני תמיד לחלוק עם הקוראים שלי איך פסול השטן, וכיצד ריבונית אלוהים אוהב היא.

אלה פועלים סינים במשרה חלקית לעבוד בחנות כי המבורגר יפני לבצע יקרים חיסכון הין היפני, ניסה להרעיל אותי עם ואולי טפילים בצואה שלהם (סינים רבים יש טפילים, משום שהם עדיין משתמשים צואת אדם עבור דשנים). ירדתי עם מוגלה זיהום בפה ובבטן, במהלך הרעלת כי האחרון. ההתקפות נראה הסלמה עם כל פעם. מאז, היו לי גזים בבטן שלשול מתמיד ו שרפרף רופף מדי שלושה או ארבעה ימים. עכשיו, זה התחיל לפגוע בכבד שלי הלב והמוח, מדי. אולי זה היה קצת טפילים אמבית המשפיעים על איברים אחרים. התפללתי שאלוהים יחתוך הזנב של השטן, ולעשות את השיער של השטן או קשקשים ליפול, אם יש לו; כך שהוא עשוי להיות סופר כועס עלי. אני לא מתחרטת מתפלל; אבל אני מתחרטת שלא להיות מסוגל לראות את השטן גאה ביותר בעולם עם קרחות בכל חלקי גופו. אני גם מתפלל שאלוהים ייקח את כל המחלה, כי השטן זורק לעברי, ולזרוק אותו בחזרה בו עשר פעמים את הסכום.

אם לומר את הרופאים היפנים, הם רק מסתכלים עליך בבוז ולהתעלם לך; כאומר אני רופא גבוה מעמד חברתי היפנית, ומה עושה אזרח פשוט נחותה כמו שאתה יודע על סימפטומים של הגוף. רופאים באסיה לדבר עד שאתה, בגלל ההיררכיה הקונפוציאנית. אם אתה אומר, “היי דוק,” הם יהיו זעף. זו הסיבה קשת יפנית ולהשתמש בשפה הכבוד לרופאים הבוסים והלקוחות, משום שהם מאמינים שהם מחזיקים את חייהם בידיהם; אבל הם בכוונה אומר דברים גסים עליך, אם אתה מיסיונר עלוב בלי כסף או כוח, בדיוק כמו לרועים נחותה בחג המולד.

הממלכה של אלוהים הוא ההיפך, ואת המנהיגים לרחוץ את רגליו של המשרתים שלהם. הנפש הקונפוציאנית-הטאואיסטית הוא התנגד שטני לחשיבה יהודית הנוצרית של ישו. זה בגלל גאווה בהיררכיה הקונפוציאנית-הטאואיסטית שלהם; ואת דעתם מלאים אקדמאים ואנשי רפואה. אם המספרים הנתונים הם בסדר, הם אומרים, כי אתה בריא, אם כי הגוף שלך עשוי להיות להודיע לך שאתה חולה דרך הכאב או שלשולים. רבים מתו בגלל זה. הרופאים המערביים הם קצת יותר טוב, כי הם מן הסתם להמציא איזה תירוץ, כמו מערכת העיכול הרגיז עבור כל המחלות שהם לא מבינים. אלוהים אמר לי לאכול ציפורן, המהווה את מיקרוביאלית החזק ביותר בטבע. הוא קם מיד טוב יותר.

הוא גם אמר לי לאכול וואסבי יפני ‘ינג’ ר יפני התה היפני, אשר מוחקת את כל microbials ב סושי. אבל אני ממליץ בחום נגד המערב לאכול אותם, אם אתה חי אורח חיים מערבי. תוכלו לשבת על האדמה; או לנעול נעליים בבית, או לאכול מזון ירד; או לנשק את הכלבים אנאלי, מלקק, פשוט להדביק את עצמכם מחדש עם חיידקים וטפילים אותו. אתה תעשה את העולם עוול גדול רק על ידי יצירת חיידקים וואסבי-החיסונית לשלוט בעולם.

למדע, גילה לבסוף כי המערב יש סרטן כך הרבה, כי רוב מקרי סרטן נגרמים על ידי microbials; אשר מגיע אורח החיים, היגייני חטא. כמובן, אנשים מטורפים כמו הווארד יוז להגזים ולנסות לחטא את הכול; מה שהופך את המערכת החיסונית שלך חלשה לעבר חיידקים. אלוהים היא מעשית מאוד מאוזנת. עם זאת, המערב ביותר לא צריך לדאוג, כי אורח החיים שלהם הוא היגייני כך. ראיתי אנשים מערביים רבים לא לשטוף את ידיהם לאחר מתן שתן; לשים תיקים על קקי של כלב / הקרקע הישן לירוק אדם ולאחר מכן על השולחן; משקאות לחלוק עם אנשים שיש להם מחלת הנשיקה ושחפת; לשים את נעליהם על גבי המושבים שלהם; וכו ‘לא פלא שהם מקבלים כל מיני מחלות מחלות, ומניות החולים עולה.

אורח החיים שלהם הוא כמו האנשים בעולם השלישי בארץ עם הצרעת חטא ומין HIV שימפנזה. אתה תוהה אם אלה End-Times אנשים מערביים הדתית לקרוא את כתבי אותו אומר, “כי שכר החטא הוא מחלות ומוות.” והם אומרים שאלוהים אינו מרפא, בשביל זה הוא התהילה אליו. החטא חיי בשרים desensitizes בני אדם. סרטן צוואר הרחם מתרחשת בגלל גברים האירופי רק להתקלח פעם אחת מדי כמה ימים, ולקיים יחסי מין. אלוהים אמר לאנשים שלו כדי לקבל נימול, משום שהוא מונע סרטן צוואר הרחם. מעניין את העם החוטא הכי רוצה לחפור כפות הרוק שלהם לתוך המאכל, אשר מוכיחה את התנ”ך, כי החטא גורם למוות ומחלות. כאשר הם מתבגרים החסינות שלהם נחלשת, הם מתים. את האוכל שהם אוכלים הוא מדולדל של כימיקלים מגן; הם עובדים בעבודות חילוניים חילונים ולקבל המסרטן הלחץ: הם ממהרים המוסדות הרפואיים האדם; ותוהה מדוע אלוהים מאפשר המחלה. סוס נוצות ושיער צפרדע!

ככל שאתה משתף את הבשורה, וכן להזהיר אנשים לפסק הקרובה; השטן דרסטיים יותר מנסה להרוג אותך. ככל שאנו מתקרבים לסוף, את מטורפת יותר שערורייתי ולפתוח בהתקפות שלו להפוך. אנשים עשויים לומר, “איך יכול להיות מיסיונר שיפד ביפן, אומה מתורבתת;? אתה לא ב פפואה גינאה החדשה או אמזון” אבל תאמין לי, גברת קטנה, יפני בן ניסה לדחוף לי בעיניים, ו בשקט ללכת; כאילו כדי לגרום לזה להיראות כמו תאונה, היא לא שמה לב. היו לי בחורות יפנית צעירה לשמור מתקרב אלי, ואת אות אזעקה ממני את רוח הקודש הלך; אבל היא המשיכה לרדוף אחרי לחתוך אותי בזרוע כשחלפה על ידי; וראיתי לגחך אותה לעברי. זה לא אנושי, זה שטני. לכן אני חושב השטן התחילו לתקוף את פרנק, ברגע שהוא התחיל אסכטולוגיה שיתוף הציבור.

היפנים יש מזבחות האבות לתפילה שד בבתיהם כי פקד את דעתם ואת הלבבות, בדיוק כמו הקוריאנים והסינים. רוח הקודש הזהיר אותי לא לעמוד בקצה של פלטפורמות ברכבת ביפן סין וקוריאה יותר; כי גברים תמיד נכנס בי מהצד וגררו אותי על שניים או שלושה מטרים בעוצמה כה חזקה פתאומית, כי אני לא יכול כדי להחזיר את שיווי המשקל שלי או לברוח; והם הליכה משם במהירות, כאילו כלום לא קרה. כשאני מסתכל בהפתעה בשעה היחיד שברח, העם היפני סביב לגחך או ללעוג לי במקום. במערב, אנשים שבדרך כלל באים אלי ושואלים: “אתה בסדר? הבחור הזה חייב להיות משוגע “עם פרצוף מודאג;! גם אם דבר כזה היו היפותטי לקרות במערב.

המערב לא היה מאמין מיני דברים שקורים מיסיונרים בחו”ל. אין להם מושג. אם אתה נכנס למשרד, אתה צריך לספור את עלויות הלחימה הרוחני, מראש. אתה לא יכול לצאת לקרב בחצי פה. האויב יפגע לך עם הכל וכל דבר שהוא יכול לזרוק אותך, כי אתה אף פעם לא דמיינתי אפילו. עם זאת, אלוהים יביא לך דרך רדיפה בכל; עבור אתה יותר הכובשים במשיח. ככל המלחמה על כדור הארץ, יותר כבוד בגן עדן. מה זה מאה שנים של קשיים, לעומת הנצח של שמחה? אתה יכול לצטט אותי על זה, כי אני הוכחה חיה.

המערב נוצרים סוף טיימס חושב שזה קורה רק בספרים בדיוני הנוצרית, כי הם אינם מאמינים כי השטן ושדים קיים. שדים לא קיימים רק במקום כמו הפיליפינים, מדינות מוסלמיות, באפריקה, פולינזיה, או מזרח אסיה. לדוגמה: הפיגוע שטנית “אסיה Death Syndrome” דתות המזרח מבוסס “סיוט ברחוב Elms” תקריות הסרט: הסיפור מאחורי הסרט “מגרש השדים”; ומנהל הסרט האביר Shyamalan להינצל מטביעה על ידי שד טריטוריאלית בילדות, מי עכשיו נותן לו תסריטים לסרט על סרטי אימה כדי לשטוף את מוחם תמורת חייו; הן כולן דוגמאות של פעילות שטנית במערב, מדי. זה לעתים קרובות יותר מתוחכם במערב, אך הם קיימים. הם עיוורים, כך הם לפטור אותם כתופעה מדעית. יהיה מעניין לראות איזה סוג של מחלה או תקיפה השטן תזרוק בי הבאה.

דברים אלו מעולם לא קרה לי במדינות המערב, בגלל מורשת יהודית הנוצרית והשפעתם על אתיקה ועל דרך החשיבה; אבל הם קורים 30-40 פעמים ביום באסיה; כי אלפי שלהם של שנים של עבודה זרה שמאן הפגאני של הקונפוציאניזם -טאואיזם ערכים של אלף האלים שמונים. חברות אנושיות להיות יותר רע יותר, כאשר הם מבצעים עבודה זרה נגד אלוהים; והם חייבים להיות נאכף על ידי היררכיה קונפוציוס אנושי או ISM קונפורמיסט-הקבוצה או חוקים נוקשים (בדומה לאופן שבו השטן של שליטה המלאכים הנופלים שלו). אם יש סטנדרטים אתיים אין אלוהים, אז יש רק המוסר האנושי מלאכותית המבוססת על חוקים נוקשים קונפורמיסט; אבל בחיים סוד פרטית, לאנשים האלה לעשות את הדברים הכי מחרידים, כי אין כל בסיס אבות ‘יהודית נוצרית.

האמריקאים יותר ויותר הופכים פגאני ב-והסיום, ולהשאיר ערכים יהודית נוצרית; ואת חשיפתם חטאיהם עם הגאווה ברחובות, ממש כמו סדום ועמורה; עד אלוהים אמר, “זה מספיק!” ונשרפו בחמש ערים. התנ”ך אומר כי כאשר אנשים מתחילים מצעד חטאיהם בגאווה יותר השתובבות ו לראווה לנגד עיניו של אלוהים (בדיוק כמו ישראל העתיקה רקדו orgied לפני האליל עגל הזהב), פסק הדין הוא ממש מעבר לפינה. אתה תראה יותר של השינוי הזה שנאה paganistic ו כלפי הנוצרים ככל שאנו מתקרבים לסוף. הפעילויות השד להגדיל היומי, כפי שהם סגדו וקרא ושוב בתדירות גבוהה יותר.

אתה רואה מגיפות אינספור הנובעות חית הארץ, כמו התנ”ך אומר על קצה טיימס: איידס, עגבת קוף, הסארס, האבולה, מחלת הפרה המשוגעת, וירוס הנילוס המערבי, שפעת החזירים, וכו ‘הם עדיין מסרבים לחזור בתשובה, ולנסות להעמיק יותר לתוך יוגה הפגאניות; מזרח מלחמת הכוכבים מדיטציה “צ ‘י”; סיאנסים, הורוסקופים, סרטי אימה, פסלים הפנים אפריקה; וכו’ אפילו מערבי והסיום נוצרים פושרים אימצו פרקטיקות אלה איזבל פגאני מן העמים סביבם, שהם בושה בעיני אלוהים. לא פלא שהם גדלים לחלות ולמות!

אני רואה הרבה פשטנית, Super High IQ גברים מערביים צעירים לעבור דרך אסיה; מי להעריץ מלחמות בסרטים כמו כוכב מעריצים; וללכת טיבט ויפן להכשיר במקדשים במשך כמה שבועות; מכן, הם קוראים לעצמם bona-שבתום בודהיסט הנזירים; והם רואים את עצמם השיגו סוף סוף החלום הילדותי שלהם, כוחות מיסטיים הג ‘אבירי “כוח” או פגאני סינית שטנית הנוכחי “צ’ י” כוח טבע כל דוממים אורגניזמים (או “קי” ביפנית משמשות לריפוי הגוף; ולזרוק את היריבים בלי לגעת בהם; ועושה מוסים מים נופלים על ידי כוח דמוני). דברים אלה הם אמיתיים, בניגוד למה הרבה מערביים בורים מאמינים; ובגלל זה הם כל כך פופולרי ריפוי אסיה אמנויות לחימה. זה קצת כמו כאשר קבוצות הכדורגל האפריקאי לשלם רופאי אליל וודו לחסום קללות להציב על ידי צוותי מנוגדות. כוחות Demonic להתקיים, בכל מקום בו יש אמון בהם.

למה אתה חושב “ניצ Soushuu Souka גאקאי” קבוצה בודהיסטית כת יש עשרות מיליוני חברים ברחבי העולם? הם יודעים שיש כוח המזבח “הגוהונזון” הגלילה. כאשר אנשים שרים על מכונית, הם מקבלים מכונית. מזמורים הומלס ביותר בנאמנות פנאטית, והוא הופך לבעלים של 13 בנייני דירות. דברים אלה הם אמת לבין כוחות דמוניים בעבודה מאחוריהם הם אמיתיים. לכן כל חכם, אינטליגנטי מפורסמים בהוליווד להצטרף לקבוצה זו כת. הם השיגו כנראה בעמדה הוליווד שלהם דרך הנאמנות שלהם אלוהות זו.

המצחיק הוא: הם לא יכולים להגיד לך מי את “הגוהונזון” הוא, או מאיפה הכוח שלה בא, או מה היא המטרה של זה; בניגוד התנ”ך אשר מספרת לנו מי הוא אלוהים, למה הוא ברא אותנו, ואיפה אנחנו יהיה בעתיד. כל אדם שפוי, שיש לו את השכל הישר כדי לחפש את האמת יגלה כי הקוראן הוא חבורה של מבולבלים, למלמל, בליל של ביטויים שנגנבו סיפורי התנ”ך; עם זאת, התנ”ך הוא הגיוני מאוד, מדויקות מבחינה מתמטית, וגם נכון תורתה. זה רק את הרע, אנשים טיפשים, המבקרים את אלוהים או לעקוב אחרי אלילים; מבלי לנסות לרדת, לשים קצת שמן המרפק לתוך המחקר, וכן לגלות את האמת. אלוהים אומר, אם אתם באמת מחפשים את האמת, אתה תהיה למצוא אותו.

נערה יפנית הגיעו לכנסייה כשגילתה שהיא משפעת החזירים; והמשיך להשתעל תרסיסים פני שעות; מנסים בקדחתנות כדי להפיץ את זה לי. יפנים רבים אומרים לי אמונה תפלה שלהם כי תקבל נרפא מהר יותר אם להפיץ את המחלה למספר רב יותר של אנשים. עשרות היפנים אמרו לי את זה. זוהי שטיפת מוח שטני שמגיע הורים של המחלה עצמו. כאשר אין אתיקה יהודית נוצרית בחברה; שם הוא עזב רק האתיקה שטחית, הלחץ בקבוצה קונפורמיסט, וחוקים נוקשים ותקנות, בחברה היפנית, אבל לא מוסר הפרט. (כל דבר הולך, כגון ביצוע הולדתו של ישו (חג המולד) חג עבור ניאוף נהוג שנתי עם חברים וחברות במה היפני “מלונות האהבה” שיחה;. שניתן למצוא בכל פינת רחוב על פני השטח היא שטנית חמורה חברתיים משמעת, אבל מתחת לפני השטח בחברה הוא הפגאניות ‘ונגל.)

לדוגמה, שפעת לא יכול להתקיים בעולם, אלא אם כן יש אנשים סינים המתגוררים באותו בית עם צואת חזיר צואת תרנגולות. נגיף שפעת מעביר מ תרנגולות וחזירים; מכן עובר מוטציה ב חזירים כדי להיות מסוגל להעביר לבני אדם. זה הורג אלפי אנשים מדי שנה. אתה תהיה מופתע, אבל אפילו פושר, נוצרים מערביים דתיים מת לחיות בבתים שלהם עם חיות אמיתיות; וללקק את פיותיהם של החיות, שבו השתמשו כדי ללקק rectums שלהם. אפילו עצם טבעם של דברים אומר לך שאתה לא גר בבית עם תרנגולות, חזירים, וגורילות. והם מטיפים שאלוהים כוחות אותם מחלה, לכבודו. נוכלים כמרים היפי מגעיל אותי. אין פלא שהם אינם חופשיים מן הקללות של חטא מחלה עוני ועבודה ולידה.

אתה רואה אינדיאנים ודרום אמריקה Indios ו האיטי מאשים המערב להביא מחלות ניגב אותם, אבל הם באמת בריאים יותר עכשיו מאשר הם היו לפני: כי הם לא טבח ועינויים אחד את השני,; מתים מחוסר טיפול רפואי נאות ; או ננשך על ידי בעלי חיים ארסיים. אדם רע יותר הם, ככל שהם מאשימים לאומים אחרים, שכנים, בני משפחה, ממשלות, עובדים קשה עשירים, המפלגה תנועות תה, וכו ‘; הם אסירי תודה לעולם לאלוהים על ברכותיו ואת הנצרות (שלום ובריאות). אף על פי ישו עשוי להאכיל חמשת אלפים בדרך נס, הם לא רוצים לקבל את המשיח; והם מתחילים להאשים את המשיח לא מאכיל אותם למחרת. דמויות של אנשים הרע הם תמיד להאשים ולשנוא אחרים; כך שהם לא מראש או לשגשג מן הברכה של אלוהים; עבור הבעיה היא לא של המצב, אלא, הבעיה היא של הלב.

מה שקורה זה נוצרים מערביים כמו פרנק לבקש ריפוי בבני אדם, כי כמרים סוררים היפי הם מאמינים קנאים בהוראה כי; והם מבקרים אלה המבקשים אלוהים לריפוי כמו אנשים פולחן כופר. זו הסיבה שכל כך הרבה חולים וגוססים. בנוסף, הרשות הם נשים של הפולחן ההומניזם המערבי נטשו הגנה של אלוהים על נשים דרך לובש כיסוי ראש; ו מרועי להשמין ידי אכילת ג ‘אנק פוד המערבי; ילדים נוצרים שלהם להקשיב למוזיקה החוזרת של השטן טראנס קצב; והם עושים הכל כלום הבשרים ו פושרים תחת השמש. אין להם את האמת תורה אותם, הם לועגים לי הודעה של אלוהים. המוחות שלהם מושחתת לגמרי. הם מטיפים המשיח, אבל הדיבור שלהם הוא עבודת אלילים; ולכן אין לה כוח. הם עיוורים אין חוכמה של רוח הקודש; אבל לא רק זה, אלה כמרים סוררים היפי מעושה ולעג לי קנאה ושנאה.

מה שתראה הוא כי אלו אנשים דתיים עובדי האלילים שאינם נוצרים יהיה לברוח כדי לנסות לרפא את עצמם עם הידע הרפואי החדש אני נותן להם. עם זאת, אין להם חוכמה של רוח הקודש, אז הם פשוט מפסיקים לקחת את התרופה לאחר זמן מה, כאשר הם מקבלים יותר, ולאחר מכן חיידקים הופכים סופר החיסונית לאותם חומרים כימיים, שוב. אלה אנשים הכופרים ייתכן IQ של סופר, אבל אין להם חוכמה או היגיון. הם שומרים יצירת חיידקים לאנטיביוטיקה החיסונית העל.

אלה כמרים סוררים היפי להמשיך לנסות לרפא את עצמם באמצעות תרופות מערביות גאה שלהם; ו להטיף לשוויון נשים; יש אלילים כישוף בהוליווד סרט DVD של בבתיהם; להיפתח לשליטה של השטן; והם לחלות ולמות. האבסורד טמון בכך שהם מנסים לרפא את עצמם; אבל זה יהיה הרבה יותר טוב אם הם מתו מהמחלה עכשיו, במקום לסבול את הזוועה בקרוב לפסק הדין התלאות גיל (עיני ולשונות ההיתוך בחוריהן ופיות באמצעות קרינה; פצעים על פני כל העור שלהם המכות האחרות; יום ראשון חורך את גופם; הרעבה המונית; רעידות אדמה כי תטבע האיים; מטאורים; וכו ‘). לחפש את אלוהים לריפוי: אם אתה מבין את כמרים עיוורת נוכלים היפי, הם יקבלו אותך נהרג שכן הם משרתים של איזבל והפולחן הדוקטרינות שלה.

אם אתה רוצה לראות וידאו עדותו של האח פרנק, אתה יכול להתחבר בפודקאסט שלו מאתר האינטרנט של הכומר ג ‘יי די: http://www.calvarychapelkaneohe.com. תצטרך להוריד את היישום iTunes התוכנה מאתר האינטרנט של הכומר ג ‘יי די אפל, על מנת לראות את פודקאסטים. להתפלל עבור ריפוי האח של פרנק, כדי שיוכל להמשיך להכריז על החזרה מיידית של לורד שלנו, ולהביא את התהילה שמו. אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר למען אלוהים, אבל המעט שאנו יכולים לעשות הוא אוהב את השכנים שלנו. תוכלו לשאול, “אלוהים, מתי אנחנו לבקר אותך כשהיית חולה, להאכיל אותך כשהיית רעב, ואת הבגדים כשהיית ערומה?” והוא יאמר, “מתי עשית את זה במשך לפחות של הילדים האלה , זה בדיוק כמו שעשית את זה על אלי. “אתה יכול להיות ב טימבוקטו, אבל אתה יכול להגיע מישהו בארצות הברית באמצעות תפילה. האם לא לגדול עייף לעשות טוב, יקירה האחים; לשמור על עבודה טובה שבה אתה כבר קראו אדוננו ישוע המשיח, ואת המלך של שלום ואת מי שחי לנצח יברך את כל הדרכים שלך, ולהשתמש בכל הדברים לטובת אלה שאוהבים אותו. בתשובה, ולעשות ישר את הנתיב של ה ‘! לו מי הוא מלא חוכמה ורחמים, להיות גולת לעד, אמן!