11 ספטמבר 2010 תהיה עברית השנה הרבנית המסתורין הבבלי בשבי פגאני הדת השפיעו פסטיבל חצוצרות. (חג אמיתי של תאריך חצוצרות על לוח השנה הירחי השמש האמיתית של ה ‘, אשר אינה מבוססת על לוח השנה המערבי השפיע satanically הוא מ 7 אוקטובר 2010 השקיעה עד 8 אוקטובר 2010 השקיעה.) כפי שציינתי בספר שלי, אלוהים גרם תאריכים מסוימים בלוח השנה עברית מקורית השמש הירח, כמו בימים הקדושים או פעמים מינה של אלוהים. משה ישראל נצטוו על ידי אלוהים כדי להרכיב על מקרא קודש בימים אלה. מלבד שבתות השבועית בשבתות, יש שבע שבתות גבוהה. (שבתות רגיל הם לא על הפגאני השפיעו satanically הבבלי הקתולית לדת המערבי בשבתות כי הרבנים בצע, אבל הם על לוח השנה האמיתי של ה ‘, אשר יכול ליפול על כל אחד השבוע לוח השנה הרומי. רק כנסייה ישנה אינה מודעת ה’ של היומן האמיתי.). שבע שבתות גבוהה הם לא רק עבור ישראל, אבל עבור כולנו, כי אלוהים קורא להם החגים שלו או ימים קדושים. ישראל נצטווה לשמור בימים אלה הקודש עד לבואו של ישוע. עכשיו שישוע הגיע, אין צורך האלה שבתות צל, למען ישו האור חשף בפנינו את המשמעות של אלה שבעה החגים. כל אלה בפסטיבלים או החגים של ישראל מתמנים פעמים של אלוהים איתנו, אשר סימן תאריכים משמעותיים של אדוננו ישו ואלוהים שלנו אבינו שבשמים, הן בעבר והן בעתיד.

כפי שאתה ודאי יודע, הם חג הפסח, חג המצות, חג ביכורי, חג השבועות, חג של חצוצרות, יום הכיפורים, ואת הסוכות. ארבעה מהם באביב ושלושה מהם בסתיו, מה שהופך אותם מספר ההשלמה של אלוהים ושבע. הם קורים סביב שלוש עונות הקציר של השנה, שבו אלוהים הוא קצירת אנשים על הממלכה שלו לחיי נצח.

פסח חוגג את הזמן כאשר אלוהים שיחרר ישראל פרעה של מצרים, יציאת מצרים. אחרי פרעה הרג את הילדים של ישראל סירבה ישראל בחינם, הביא אלוהים הסופי מכת המוות על מצרים של כל בכור בארץ מצרים. אלוהים ציווה לעמו, בני ישראל, להקריב כבש את הדם שלה סימן של צלב על הדלת שלהם. ואז, את מלאך המוות פסח על הבית, כי בלי להרוג בכור הבית הזה. ישראל ציית והיו בטוחים, אבל הבכור של פרעה ואת כל firstborns של מצרים מת. ישו נצלב על שעה מאוד כי הכבשים היו אמורים להיצלב. הוא שה האלוהים שמת עבור חטאינו, כך שנוכל לחיות, אם אנו מאמינים בו. הוא כבש ההקרבה שלנו.

חג המצות אחרי חג הפסח. עולה חמץ או שמרים, כך הוא מסמל גאווה או חטא. המצות מסמלת להיות ללא חטא. ישו נח בקברו, אבל הגוף שלו לא ריקבון. הוא היה ללא חטא. ישו מנקה את המאמין של כל החטאים. בית לחם, שם נולד ישו, אומר בית לחם הוא לחם החיים שלנו או את דבר האל. את הנשים היהודיות לנקות את המטבח של חמץ במהלך כל התקופה הזו.

חג הביכורים הבא. זה היום שבו ישו קם לתחייה חזרה לחיים, שלושה ימים ולילות לאחר הוא נצלב. זהו פסטיבל חגיגות המסיק בתחילת האביב. ישו היה הראשון לעלות מן המתים, כך הוא הפרי הראשון. הפרי הראשון מובא האל כקרבן הקודש. כל מי שמאמין בו גם עלייה אל חיי הנצח.

על חג השבועות (יום קדוש הבאה או בפעם מונה), עשרה ימים לאחר עלייתו של ישו לשמים, הוא שלח את רוח הקודש שלו לכנסייה שלו. רוח הקודש באה כמו רוח, כי מילא את הבית ונחת כמו לשונות האש על תלמיד אחד של ישו; והם דיברו בלשונות שונות כמו הרוח איפשרה להם. תלמידיו היו מועצמים על ידי רוח הקודש ויצא להטיף עושה ניסים רבים בשמו של ישו. ביום הזה, רוח הקודש, אשר הוא חותם הישועה ניתנה הכנסייה. זו היתה לידה של הכנסייה. במהלך חג השבועות אשר חוגג את הקציר הדגן, שתי חמץ מונחות על השולחן. עומדים שני חמץ עבור הכנסייה והיהודים שיש להם עדיין את האופי חטא; אך נשמרים באמצעות האמונה אדוננו ישוע המשיח.

שלושת החגים או ימים קדושים מינה של אלוהים הם בסתיו. אירועים אלו לא קרו עדיין, והתייחס לדברים אשר יקרה בעתיד, על פי לוח השנה של אלוהים. ארבע הראשונות החגים או פעמים מונה מתייחסים ישו “ראשון הקרוב, את שלושת החגים או פעמים מונה מתייחסים ישו” בעתיד שניה הקרובים.

הראשון שבהם הוא מה שאנו חוגגים היום, חג של חצוצרות. זה יום שבו את המכה ישראל בשופר. כסף שתי חצוצרות לעמוד הכנסייה לבין היהודים. כסף מייצג מייצג שלמות וזהב לשלמות. אנחנו עדיין לא מושלמים בבשר החטא שלנו, אבל את ירושלים החדשה אשר לא יהיה חטא, הרחובות יהיו עשויים מזהב טהור. שתי חצוצרות (Church & היהודים) היה צליל החצוצרה של החדשות הישועה לעולם לחזור בתשובה, על מלכות אלוהים הוא סמוך. ליהודים, חג של חצוצרות יש משמעות של “הפרשה של החיים”. כאשר raptures אלוהים (וחוטפת) הכנסייה שלו אל השמים, הם יקבלו גופים רוחניים חדשים; האנושה ייעשה אלמוות, ואת חיי הנצח תינתן לכל המאמינים. והמתים במשיח, כמו גם אלה עדיין בחיים ייתפסו בשמים כאשר חוזר ישו והפכו הגופים הרוחניים שלהם כהרף עין. זה אומר שזה יהיה על הקול של המלאך ואת השיחה חצוצרה של אלוהים, כאשר אלוהים יירד מהשמים לאסוף הקדושים שלו לפני פסק הדין מגיע. חג חצוצרות יש גם משמעות של “שינוי או התחלה של שינוי”.

חג חצוצרות שמכונה “יום לא ידוע”, כי אף אחד לא יודע היום שלה או שעה. יומיים היו להפריש עבור הפסטיבל, שכן איש לא ידע מתי את הירח החדש יתחיל. אנשים היו על המשמר, ולהודיע לאחרים כאשר הם השקיפו על סהר הירח החדש. לכן, אנשים חגגו מהיום הקודם, כי הם לא יודעים מתי זה יתחיל. לפיכך, זהו “היום לא ידוע”. ישוע אמר כי ההתלהבות של הכנסייה יהיה ביום בלתי ידוע, שכן אף אחד לא יודע היום שלה או שעה. אלוהים אמר בתנ”ך באותו יום כי לא יתפסו אותנו כמו גנב בלילה. אבל הדתי-End טיימס כנסיות Laodicean פושרים יש מעוותת כי הכתוב, ואומר שהוא יבוא כמו גנב בלילה עלינו. זה יבוא רק כמו גנב בלילה אל הכנסייה פושרים, בשרים שינה. אבל כפי עבור הכנסייה מוכנים, נאמן ער, זה לא יתפוס אותנו כמו גנב בלילה, כמו התנ”ך אומר.

התנ”ך אומר כי דור זה רואה להחזיר את ישראל כמדינה לא יחלוף, אבל תראה את כל הדברים האלה יתרחשו. במזמור 90:10, התנ”ך מספר לנו כי דור הוא בערך 70 עד 80 שנה. ישראל הפכה לאומה ב -14 במאי 1948. כלומר, אנחנו מתקרבים מהר כי הזמן כאשר ישו “Second-Coming תתרחש. אנחנו הדור ההוא כי יראו תשואה של ישוע.

אלוהים אמר כי הוא ייתן לנו סימנים או תוהה בשמי ואת השמים. הוא אומר כי השמש תהיה פנה אל החושך הירח יהפוך לדם. בתנ”ך, ליקוי חמה אמצעי אזהרה הלא יהודים לבין ליקוי ירח אמצעי אזהרה ליהודים. יהיה ליקוי חמה מדי שנה ביום הארור באב 1 כל שנה 2008-2010. יהיו גם ארבעה אדום דם ליקויי הירח על הימים המדויקים הפסטיבל הראשון והאחרון של 2014 ו 2015. זה לא יקרה שוב במאה הזו. כמו התנ”ך אומר, שלוש וחצי שנים לתוך האחרון שבע שנים לפני מלחמת גוג ומגוג; האנטי המשיח יקים “שקוצים שממה גורם” שלו הקדוש של-הקודשים בבית המקדש בירושלים להכריז על עצמו אלוהים. כלומר, כאשר זעמו של האל פסק הדין של האסטרואידים, רעידות אדמה, רעב, מלחמות, מגפות וכו ‘יתחילו להשפך. וזה כאשר האנטי המשיח יהיה לרדוף ולהרוג שני שלישים של האומה היהודית. בתום שבע שנים, ואנו נחזור הארץ עם ישו אדוננו על מלחמת גוג ומגוג.

כמובן, שאנחנו לא יודעים את היום ואת השעה של התלהבות. עם זאת, אם ישו “שנית, מסתער ארמגדון צריך להתרחש לפני 70 שנים, אשר 14 מאי 2018, אז השני שלו-Coming יהיה ביום הכיפורים או יום הכיפורים לפני כי בסתיו של 2017. אם מחסרים את האחרון שבע שנים מ 2017, זה משאיר לנו את החג של חצוצרות השנה 2010 כשנת של התלהבות. לכן, אנו יודעים כי הזמן של התלהבות של הכנסייה הוא קרוב מאוד בהישג יד, כל שנה זה יכול להיות.

הימים הנוראים בצע חג חצוצרות, והיא נתפסת כתקופה שבה אנשים בוחנים את חייהם למען חטא על חטא. זהו זמן שבו היהודים לזרוק חמץ פירורי לחם למים לנוע או לחיות, כדי לסמל את השלכת החטאים. זהו זמן שבו העם היהודי מבין הטעות שלה צלבו המשיח שלהם ישו, וחוזר אל האל. אלה ימים או שנים הם זמן קודרת, כאשר כדור הארץ יעברו שיפוט על ידי אלוהים; ו-Anti המשיח יהיה לרדוף הקדושים לעם היהודי. התנ”ך מכנה אותו “בעת צרה של יעקב”, או “בעת צרה של ישראל”, כאשר ההתמקדות אלוהים יהיה עוד פעם על עם ישראל לישועה, לאחר הקדושים הכנסייה הם raptured מתוך האדמה.

היום מינה הבא הוא יום הכיפורים או יום הכיפורים. זהו יום של שיפוט כאשר החטאים של האומה היו כיפר על ידי קרבן בבית המקדש. עז יצא למדבר עם החטאים של האומה, שבו אנחנו מקבלים את המילה “שעיר לעזאזל”. אלוהים אומר כאשר הוא חוזר על מלחמת גוג ומגוג, הוא יהיה להפריד את העזים שהתנגדו עמו מן הכבשים שעזר לעמו ישראל. זה מסורתי ביום במשך המבקשים סליחה מאלוהים על נדרים כי היו שבורים; ואת התנ”ך אומר כי זה יהיה היום שבו העם כולו של ישראל יתאבלו צלבו אדוננו ישוע המשיח. הם סוף סוף להתאחד עם האל שלהם. יום הכיפורים הוא יום של וידוי, הודאה באשמה שלנו החטא, ומבקש מאלוהים סליחה. ישו הפך לכפר על חטאינו.

היום הקדוש הסופי או זמן מינה של אלוהים הוא חג הסכות. זהו יום שבו משפחות יהודיות תבנה דוכן זמני בחצרות שלהם כדי לסעוד בה הוא עשוי סניפים מעוצבים. במהלך ארבעים שנה במדבר לאחר יציאתם ממצרים, לקח אלוהים הטיפול של האומה הישראלית, לפני שנכנסו לארץ המובטחת. הם חיו באוהלים מחסה זמני. החג מסמל את העברת מהמקלט הזמני למקלט קבע, ואת ההפרשה של אלוהים. ישוע יהיה עוד פעם להיכנס למקדש שלטונו על פני האדמה במשך אלפי שנים (מלכות אלף השנים שלו כי הוא ניבא בתנ”ך), אחרי שנחזור איתו קרב ארמגדון. כל אומות העולם ילכו לירושלים כדי לחגוג את פולחן האל על חג הסוכות, במשך אותם אלפי שנים. בסוף שלטונו כי המילניום של ישו, אלוהים יעשה עדן עלי אדמות חדשות, ואת עדן בן הארץ יחלוף. אלוהים יביא העיר החדש של ירושלים אל האדמה. זה יהיה בחג הסוכות כאשר נעבור מקום משכנו הישן שלנו בבית הנצחי החדש שלנו.

אף אחד לא יודע את היום או השעה של החזרה שלנו של האדון, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים בכל עת, כדי לפגוש את מושיענו בשמים; וללכת על העסק של לורד שלנו בחריצות בכל יום.