זה התשלום שה ‘אלוהיך נותנת לך: קדושי התלאות. “הגן על, מחסה, מזון, ביקור, בגדים, נוחות ואוהב את העם שלי:. האומה היהודיה” ברגע שהנוצרים שנולדו מחדש הם פרץ שמחים לצאת לגן עדן, ונגד המשיח חותם הסכם השלום, יש לך בדיוק 3 שנים וחצי ל” תועבה שגורמת לשממה. “לך מבעוד מועד לפטרה בירדן, ולהכין את המקום לבית 144.000 שרידים יהודים שיברחו לשם אחרי-Anti המשיח מגדיר” תועבה של שממה “ב את בית המקדש בירושלים. אלוהים יהיה רכבת האווירית שם בפינוי המוני על כנפי נשרים.

ערימת מניות על כל מה שאתה צריך לפרנס את עצמך ואת שארית 144.000 יהודים: דלק, גנרטורים, מזון, תרופות, תחבושות, בגדים, נשק, בארות, אוהלים, צקי שינה, משאיות, הסוואה וכו ‘לחפור בו הוא חסינות מפני פצצות . אלוהים ישמור עליך על ידי בליעה את הצבא של אנטי ישו, בדיוק כמו הוא נבלע הצבא של פרעה כאשר הם רדפו אחרי בני ישראל ומשה דרך הים האדום. תהיה לך לשרוד בפטרה ל1260 ימים שניתנו ל- Anti המשיח לשלוט, שבזמן ישו יחזור לקחת אותך. אולי יש הרבה יותר יהודים מגיעים עם 144,000 נוצרים היהודים, כך שתוכל לשכן הרבה יותר.

כאשר ה ‘חוזרת אלך, הוא יהיה להפריד את הכבשים מן עז. כל העמים ייאספו. כפי שהוא אומר במתי 25:34-40, הוא יגיד לכבשים, “בוא, אתה שבורכת על ידי אבי; לקחת את הירושה שלך, הממלכה הכינה עבורך מאז בריאת העולם. עבורי היה רעב ואתה נתת לי משהו לאכול, הייתי צמא ואתה נתת לי משהו לשתות, הייתי זר ושהזמנת אותי ב; הייתי צריך בגדים ואתה הלבשת אותי, אני חולה ואת טפל בי; אני היה בכלא ואתה בא לבקר אותי. “ואז הצדיק יענה לו:” אדונים, מתי ראו אותך רעב ומאכיל אותך, או צמא ולתת לך משהו לשתות? מתי אנחנו רואים אותך זרים ומזמינים אותך פנימה, או צורך בגדים ובגדים שאתה? מתי ראה אותך חולה או במאסר ולנסוע לבקר אותך? “המלך משיב,” אני אומר לך את האמת, כל מה שעשית עבור האחד לפחות של האחים שלי הללו, שעשית עבורי “.

במתי 25:41-46, הוא יגיד לעז, “היציאה ממני, אתה הוא זה שקלל, אל האש הנצחית שהוכנה לשטן ולמלאכיו. עבורי היה רעב ואתה נתת לי מה לאכול, הייתי צמא ואתה נתת לי דבר לשתות, הייתי זר ואתה לא הזמנת אותי ב; הייתי צריך בגדים ואתה לא להלביש אותי, אני היה חולה וב הכלא ואתה לא תדאג לי. “הם גם יענו,” אלוהים, מתי ראה אותך הרעב או צמא או זר או בגדים זקוקים או חולה או במאסר, ולא עזרו לך? “הוא משיב,” אני אומר לך את האמת, מה שלא עשה לאחד לפחות מאלה, שלא עשה בשבילי. “ואז הם ייעלמו לעונש נצחי, אבל צדיקים לחיי נצח.

זה מה שאלוהים אומר לך השארית היהודיה. “קח את הבשורה של ישו לכל האומות, שבטים ולשונות, ולכל פינה של כדור הארץ. ה ‘אלוהיך היא איתך. “אתה תהיה פרץ שמח לפני האחרונות שלוש וחצי השנים של התלאות התקשרתי לצרה הגדולה.

ובאשר לשאר העם היהודי, הולכים לפטרה בירדן כשאתה רואה את אנטי ישו הקים את “התועבה שגורמת לשממה” בבית המקדש בירושלים. שם יהיה לך להיפגש עם האחים והאחיות שלך במשיח-תלאות קדושים-שהיית שם לפניך שלוש וחצי שנים קודם לכן כדי להכין את המקום בשבילך. אלוהים קבע את המקום שם, כדי שתוכל לשרוד במשך 1260 ימים שבי-Anti המשיח כבר ניתן כוח לשלוט. כמו צבאותיו של פרעה, הצבא של אנטי המשיח ירדוף אותך. עם זאת, אלוהים יבלע את הצבא שלו, בדיוק כמו שהוא נבלע צבאו של פרעה בים האדום. אלוהים ישלח כנפי נשרים כדי להטיס אותך לפטרה בירדן. ברגע שאתה מגיע לשם, תישאר שם, ולחכות עד סוף 1260 הימים. בסוף 1260 את הימים שאחרי “התועבה של שממה,” אתה קורא לאדון ישווע המשיח שלך, והוא שומע את הבכי שלך, ולחזור להשמיד את צבאות העולם בארמגדון ולהציל אותך, כפי שניבאת. כל איש, אישה וילד, קשישים וצעירה, לבכות אליו. לעשות רעש בכל מחנה. להעלות את הסטנדרטים של ה ‘. חפש את אלוהים בכל לבבך. לבכות לו לישועה. בקש פניו והוא יימצא. שמע ישראל, ה ‘אלוהיך לא זנח אותך. בואו הלבבות והקולות שלך מתעוררים לאדון ישווע המשיח, והוא ישמע אותך ויבוא אליך.

בגילויים 7:1-7 הוא אומר, “אחרי זה ראיתי ארבעה מלאכים עומדים בארבעת כנפות הארץ, ועצר את ארבעת רוחות הארץ כדי למנוע כל רוח מנושבת על הקרקע או בים או בכל עץ. ואז ראיתי מלאך אחר עולה מהמזרח, שהחותם של אלוהים החיים. הוא קרא בקול רם לארבעה המלאכים שקבלו סמכות לפגוע בקרקע וים: “אל תפגע בקרקע או בים או העצים עד שאשפזנו את חותם על מצחם של משרתיו של הקב”ה . ‘ואז שמעתי את המספר של אלה שהיו חתומים: 144.000 מכל שבט ישראל.
משבט יהודה 12000 נאטמו,
משבט ראובן 12000,
משבט הגד 12000
משבט אשר 12000,
משבט נפתלי 12000,
משבט מנשה 12000,
משבט שמעון 12000,
משבט לוי 12000,
משבט יששכר 12000,
משבט זבולון 12000,
משבט יוסף 12000,
משבט בנימין 12000.
אחרי זה הסתכלתי ושם לפני היה שפע גדול שאף אחד לא יכול לסמוך, מכל עם, שבט, אנשים ושפה, עומד לפני הכסא ולפני השה. הם לבשו גלימות לבנות והחזיקו ענפי דקל בידות שלהם. והם צעקו בקול רם:

‘ישועה שייכת לאלוהים שלנו, שיושב על כס המלוכה, וכדי השה’.

כל המלאכים עמדו סביב לכסא וסביב הזקנים ויצורי החיים 4. הם נפלו על פניהם לפני הכסא ואלוהים סגד, ואמרו:

“אמן ואמן! שבח ותהילה וחוכמה ותודה וכבוד וכוח והעצמה לאלוהים שלנו לעולם ועד. אמן! ‘

ואז אחד מהזקנים שאל אותי, ‘אלה בגלימות לבנות, מי הם, ואיפה הם באים? ”
עניתי לו, ‘אדונים, אתה יודע. ”
והוא אמר, “אלה שהם יצאו מהצרה הגדולה: הם רחצו גלימותיהם וגרמו להם לבנים בדם של השה. לכן, הם לפני כסאו של אלוהים ולשרת אותו יום והלילה ברקתו, והוא שיושב על כס המלכות יתפשט אוהלו עליהם. לעולם לא שהם רעבים; לעולם לא יהיו שהם צמאים. השמש לא הכתה בם, ולא כל חום לוהט. כי השה במרכז הכסא יהיה הרועה שלהם: הוא יוביל אותם המעיינות של מים חיים. ואלוהים יהיה למחות כל דמעת מעיניהם. ”

אוהב את האחים והאחיות שלך במשיח. עודד זה את זה במילים אלה. ואולי הברכה והחסד של אדוננו ישו להיות איתך, אהובה….