אחד יחיד שאל אותי אם נוצרים הם עדיין תחת הקללה של חטא של עבודה, אם אנחנו מסופקים מן הקללות של חטא מחלה ועוני שישוע לקח על בשבילנו. כאשר אנו הופכים לנוצרים, אנו מועברים מן הקללה של עבודה, ואנחנו גויס לעבודה של אלוהים עכשיו.

בעוד אני עדיין חסרה האמונה להאמין היה נוצרי בשרים, הייתי צריך לעבוד על העולם עבר הרבה קשיים. עם זאת, כאשר התחייבתי בפני אלוהים, לא היה צורך יותר משמעת; כך הוא גייס אותי לתוך העבודה שלו, ועכשיו אני לא צריך לעבוד על העולם החילוני. אם הייתי תקוע במשרד קטן כל היום, אני לא יוכל לחלוק את הבשורה, למעט כמה אנשים בעבודה. עם זאת, מאז אני חופשי לקלל את העבודה, אני יכול ללכת לכל מקום בכל עת לכל אחד, מי שאלוהים רוצה ממני ללכת, כדי לחלוק את הבשורה. בגלל האמונה שיש לי לישועה המוחלטת של ישו מן הקללה של חטא, הוא עכשיו דואג כל ההכנסות שלי, גם.

כל עוד האמנתי הקללה, הייתי תחת קללת החטא. עם זאת, כאשר אני מאמין האמת של הגאולה של ישו מן הקללה של חטא, נשא אלוהים ממני כוח של קללה. אני לא עובד בכלל, אבל אלוהים מספק את כל הצרכים הכלכליים שלי. עם זאת, בדיוק כפי שהתנ”ך אומר שאם אתה לא עובד, אתה לא אוכל: אני עובד בשביל האדון במקום עכשיו משרדו. עם זאת, זה לא עובד בשביל הכסף, אבל זה מתוך רצון לעבוד את אלוהים כי אלוהים מקומות בליבם של הקדושים מי באמת מאמין גאולה מן הקללות של חטא. אני לא חייב לעבוד עבור כל אדם, קבוצה, ארגון, הכנסייה, החברה או כל גוף אחר. אני עובד על האדון רק על האדון, והוא נס מספקת מדי יום. אבל כדי להיות מועברת מן הקללה של חטא, יש לך להאמין בישוע, שאתה נשא. אז, אתה תהיה מסירת.

לרוע המזל, האדם ששאל את השאלה לא מאמין התשובה שלי, בדיוק כמו רוב הנוצרים קצה טיימס פושרים דתיים. אז, הוא עדיין עובד בחברה החילונית עבור הבוס אדם, העמלים יום ולילה, שעות ארוכות, הלחץ עובר, תקועה במשרד קטן, עם מעט מאוד עבדים הכנסה לקלל של חטא עבד אל העולם הזה. אם הוא רק היה מאמין, הוא היה משוחרר מן הקללות של חטא המשיח. הוא שאל בעוקצנות בבוז כדי לנסות בפינה ישו, כך ידע אלוהים בלבו. לכן האמונה חשוב כל כך בחייו של קדוש. אם יש לך אמונה של זרעי חרדל, אתה יכול להזיז הרים, או לספר גופה המת לחזור לחיים, וזה יהיה. אבל אתה צריך להאמין. זה מדהים, כי אנחנו חיים בעידן כזה מבורך כל ההיסטוריה של הכנסייה, אבל זה גיל שבו האמונה היא בז כמעט וצחק. כמרים בוז לצחוק על האמונה, כך אין זה מפתיע כי הקהילה עושה, מדי. לכן הוא הקצה טיימס “כי היה ניבא.

כשאני חושב על זה: כל שנולדו מחדש, נוצרים רוח מלא אני יודע, לא עובד. הם עושים את עבודת האל, והאל נס מספקת להם. הם אינם תלויים בכנסייה כלשהי, משרד, ארגון מיסיונרי, חברה, אנשים, ספונסרים, קרובי משפחה, הורים, או כל אדם אחר. זהו עקביות גיליתי על פני הלוח כדי להיות אמיתי. ההבדל היחיד שאני יכול למצוא בין אלה נוצרים שאינם חינם של לורד, ואלה עדיין עבדים של חברות חילוניות, הוא, האמונה שלהם אם הם מאמינים באלוהים או לא. אבל מי עשה את זה גילוי באמת מאמין, כנראה אחוז קטן מאוד של האוכלוסייה הנוצרית. רובם עדיין עבדים הקללות של חטא. רוב עדיין באמת מאמין בכנות כי הם תחת הקללות של חטא, אלוהים לא סיפק אותם, אז אלוהים העלים אותם לאמונה שלהם. אלוהים הוא ג ‘נטלמן, ולכן הוא לא נכריח איש מאמין, אם הם לא רוצים להאמין.

ישנם רבים, וסיום כמרים המערבי ההומניסטי חומרני אשר מלמדים כי יש לך לעבוד עבור חברה חילונית; ורק לחלוק את הבשורה על כמה אנשים במשרד שלך חברים וקרובי משפחה במהלך 70 או כל שנות חייו; וכי הוא כל מה שנדרש מכם אשר ניתנת אחריות קטן מן האדון, וכי אין לך להגשים את הנציבות הגדול של לצאת לשתף תלמידו כל העמים, אנשים, שבטים לשונות. הם למעשה מעודדים אותך, כמו השטן, כדי להשאר במשרד הקטן שלך שר רק שם. לדבריהם, התפקיד שלך הוא לתקן את הצנרת, או לאפות עוגה, או עיצוב בתים, או להוביל את המקהלה. זו הסיבה מדוע הקדושים התלאות, 144.000 שארית יהודי, דו וסיום הנביאים, ואת אנג ‘ל כי הולך הלוך ושוב באוויר יש לסיים את העבודה, כי הכנסייה נכשלה לעשות במהלך 2,000 השנים. אלוהים יש להשתמש חזיונות והופעות לעם המוסלמי במטרה להביא אותם ישו. שארית יהודי יקבל הציל, יהיה שונה, והם יבצעו את תפקידם כמו האנשים של אלוהים, אל כל פינה של כדור הארץ.

אלה קצה טיימס כמרים המערב מטיף דתי הדת שאלוהים לא הולך לספק לך; וכי הוא unloving; וכי התנ”ך הוא לא נכון. הם מצביעים על אצבעות של אנשים אלוהים בכנסייה עתיקה אומרת בבוז, “את רואה, אלוהים לא מספקים להם והם מורעבים.” אני לא רואה את זה בשום מקום בתנ”ך. במקום זאת, אני רואה את אלוהים בנאמנות לספק עבור הכנסייה העתיקה שלו. לא היתה לי הכנסה במשך שנים רבות, ואני לא תלוי בשום ספונסרים או הכנסייה תומכת או כל אדם או ארגונים אדם. אלוהים הוא יהוה Jireh ו באורח פלא הוא מספק לי כל יום. אני הראשון לחפש את ממלכתו ואת צדקתו, ולאחר מכן, הוא מספק את כל הדברים האחרים אלי (שכר דירה, מזון, בגדים, תחבורה וכו ‘). הוא גם מאפשר לי לתת תמיכה אחים הזקוקים, כי חייהם של הבשרים שלהם.

אל תקשיב אלה כמרים, מפני שהם חושבים, ללכת ולנשום כמו האנשים קצה טיימס המערבי ההומניסטי לעשות. הם אינם מאמינים בדבר אלוהים, והם לא יאמינו. הם עיוות זה לאיזו כת תורת האדם המערבי דתי ללמד אותו. המוחות שלהם מלאים אקדמאים דתיים התרבות התיאולוגיה. הם אומרים לך להתפרנס בכוחות עצמך; ואתה צריך להשתמש ביכולת שלכם השכלה אקדמית; וכי יש לך להשתמש כישוריך המודיעין; וכי יש לך להשתמש במקצוע שלך רישיונות: וכי יש לך להשתמש בחיבורים שלך ואת כוח הרצון. הם מלמדים, כי אלוהים עוזר רק לאלה שעוזרים לעצמם, וזה מה שאתה צריך לעשות עבודה חילונית ולספק ארוחות משלך, ואת תלמידיו ביצוע של כל העמים גברים הם רק כמה לבחור. לא פלא, אחרי 2,000 שנה, לעבוד את הבשורה לא הושלמה! יש מאות מיליונים שלא שמעו את הבשורה בהודו, למשל. הם קוראים את התנ”ך, אבל הם עושים את התנ”ך שלהם.

המנהיגים הדתיים הם בלהט שטיפת מוח קצה טיימס אנשים עם אג ‘נדה של השטן, כדי למנוע מהם לצאת לכל מקום כדי תלמידיו, לרפא, להעביר מן הרוחות הרעות, לגדל אותם מן המתים, ולעשות את רואה עיוור נכה ברגל. לכן אין כוח על קצה טיימס פושרים, הכנסייה Laodicea. הם לא מאמינים, והם שקועים כל כך בחשיבה המערבית ההומניסטית של השטן. דרכי החשיבה שלהם הם לגמרי 180 מעלות הפוך מן החשיבה שלנו. הם מטיפים אלוהים, אך הם מכחישים את כוחה. זה פגז של הנצרות כי שרד.

ראשית, מדוע יש דברים כגון כנסיות, ותוכניות שגרתית לוחות וקבע את ההיסטוריה של חלונות ויטראז ‘? הכנסייה כאשר יותר משניים או שלושה לאסוף במשיח, היא גופו של ישו. הם יכולים להיפגש בבתים, בפארקים, במרכזי קניות או בשירותים. הם צריכים לצאת לכל מקום עם הבשורה של ישו. הנצרות היא לא תוכנית שגרתית לשבוע בבניין; אלא, הוא הרפתקן, פעיל, מרגש, חדש, ממש כמו ישו היה לכנסייה עם אשה השומרוני במדבר שבו הוא בילה מסע ארוך, מייגע לבקר, או הוא לקח את תלמידיו למקומות מבודדים לתלמיד; או הולך אל ההמונים להטיף.

לכן, נוצרים מערביים ביותר פשוט לבלות כל יום נסיעה לעבודה בפקק התנועה: אגרוף כרטיסי שלהם לתוך השעון במשרד שלהם; פנים המחשב שלהם במשך כמה שעות, לשתות קפה, וללכת הביתה. זה ממשיך כל יום, 365 ימים בשנה, עשר שנים עשר שנים. היא הכנסייה הישנה. Pastors, מצד אחד אומרים, “תתעורר!”; אבל מצד שני אומר, “לכו לעבוד, כי אלוהים לא הולך לתת לכם אם אתם מחפשים את ממלכתו ואת צדקתו.” אתה תוהה איך הם חושבים. אלוהים אדירים, מי הוא רחום סוג: אתה רשאי לפתוח את העיניים שלהם כי הם יכולים לדעת כפי שאנו יודעים, ואת רואה בעיניים הרוחני כפי שאנו רואים! אמן.

זה גם מעניין אותי כי הרבה נוצרים הם קיצוץ שלהם נותן במשבר הכלכלי, כאשר הם צריכים להיות זורק את הכסף שלהם לתוך המשרדים של אלוהים; ושלח את כל הכסף שלהם עד לשמים; כי זה הזמן של הצורך הגדול ביותר אלוהים של משרדי הממשלה. לפעמים אתה תוהה, מדוע אם הם כמרים, הם מלמדים דברים כאלה. הכנסייה קצה טיימס הוא קצת כמו גרסה מודרנית של המנזרים מימי הביניים, שבו הם עושים את הכנסייה פעילויות לכל דת שבועות. הנוצרים קצה טיימס כל ללכת לעבודה חילונית, בימים שני עד שישי, אז הם באים לכנסייה כמה שעות ביום ראשון, לעשות פעילות הכנסייה. כל הכסף שהם מקבלים מ 5% של הקהל זה באמת נותן; הם משתמשים עבור קפה וסופגניות, פעילויות אזרחים כנסייה בכירים; מאות אלפי בונוסים דולר כמרים לשים הכנסייה של אלוהים הצאן החוב; בתים “כמרים; מכוניות חדשות” כמרים: “הנשים” כמרים מלתחות חדשות: פעילות הכנסייה התרמה; המקהלה נוהלי הכנסייה. לא פלא הכנסייה הוא ענייה וחלשה. אם כל מאות מיליוני נוצרים יצא ועשה תלמידיו של כל העמים, אנשים, שבטים לשונות; בעולם הזה יהיה עולם שונה מאוד ממה שאנחנו רואים עכשיו, הכנסייה יהיה אמיד. העולם זה היה שינוי קיצוני של ישו, כמו בזמנים עתיקים. הכנסייה המחתרת הסיני הוא דוגמה גדל באופן קיצוני, אלפי הכנסייה מקבל הציל מדי יום.

אני אומר לכם, התלאות הקדושים, לא לחיות כמו אבותיך עשו, אבל לחיות על פי האמת של אלוהים, הוא נעשה גדול ואדיר הדברים ידהימו אותך. התנ”ך אומר שלא לבחון את ה ‘אלוהיך. אבל יש מקום אחד, כי הפקודות לך לבחון אותו. זה לתת. למי אכפת אם אין לך כסף: לתת לאלוהים. כמרים האדם אופקים המערבי יהיה מתעב אותי אומר את זה ולבקר אותי. אני יודע את ליבם. אבל אלוהים בירך את האלמנה שנתנו כל מה שהיה לה, למרות שלא היה לה מספיק לעצמה. כמרים הומניסט לזלזל אלוהים, וזה מטריד אותי מאוד. התנ”ך אומר לבדוק את ה ‘אלוהיך, אם הוא אינו אלוהים של היקום. האם אתה חושב שאתה יכול לצאת, לתת לאלוהים, הו אתה איש קטן? אתה לא יודע את זה ברא אלהים את השמים והניח את הכוכבים בשמים, כשהיית עדיין לא? אתה לא יודע כי הוא מרעיד את האדמה, ומציף את הארץ עם קצה האצבע הקטנה שלו, כדי להזהיר את העולם השיבה קרובה שלו? הוא עשה את זהב, כסף ואבנים יקרות של כדור הארץ. הוא ומקיימת האוצר של העולם על כפות ידיו. ומה אתה אומר על ה ‘אלוהיך, “אתה לא יספק אותנו, כך שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד בעבודה היומיומית שלנו?” מה קרה ועדת הגדול ועל החיים השתנו הפוך את העולם למטה? מה גרם הכנסייה להתיישב על חיי הכנסייה שלו? 144.000 שארית יהודי לא יהיה ככה. לא, הם ישאו את הבשורה לכל קצוות תבל, ולעשות תלמידיו של כל הגברים, על פי הפקודה שלנו ואת האהבה הראשונה שיש לנו במשיח.

הרבה נוצרים הם מבלים את זמנם לדאוג המשבר מתקרב foreclosures הביתה שלהם, כאשר הם צריכים להיות נרגש ואסיר תודה להיות חיים בזמן הזה מאוד לגיל שבו כל הנביאים ואת השליחים השתוקק לחיות בה הכל הפוך עם הכנסייה קצה טיימס. הם בוז העצה של השליח פאולוס, והם קדימה להתחתן וללדת ילדים כמו עובדי אלילים סביבם; כי אלוהים לא עשה את זה חטא להתחתן, והם לא יכולים לשלוט על התאווה שלהם, כך שהם לא לצאת אל העולם לעשות ועדת הגדול; כך הם עוברים הרבה כאבי הלידה, שבו היא קללה של חטא; ו הם עמלים הארץ מזיעה של מצחם, כדי להאכיל את המשפחה שלהם; אשר קללה של חטא. במקום לבלות את שעות היום שלי נושאת ילד גנטי שהולך לעזאזל, אני מעדיף לסבול אח רוחנית שמקבל הציל יהיה איתי בגן עדן.

אני מתקשה להאמין האמונה שלהם. איך אפשר לא להאמין? איך יכול להיות אפשרי כפירה פעם, כאשר ראיות שאלוהים הציג לנו ברור כל כך בטוח; ואת הטוב הוא נשפך עלינו ללא מחלוקת? אני פשוט לא מאמינה! מן הסתם, הם לא יכולים להאמין כי אני לא מאמינה שהם לא מאמינים. ואלוהים כנראה לא מאמינה שהם לא יכולים להאמין כי אני לא מאמינה שהם לא מאמינים.

בתשובה! ומה לעשות ישר את הנתיב של אלוהים! חפשו את הראשון ממלכתו ואת צדקתו, ולאחר מכן, כל הדברים האלה ועוד יתווספו לכם. האמון לא בדרכים משלך, אבל בכל דרך, להכיר בו שהוא מסוגל לשמור אותך: סומך עליו מי אוהב אותך כי הוא נתן את בנו היחיד שלו. להיות בחריצות על העסק של האדון. וגם בבוא הזמן, תוכל לקצור הרבה שמחה. השבח ואל התהילה המלך שלנו! הושענות!