מאז נהיה השליט עם המשיח, והיינו להיות בעמדות גבוהות של הרשות, רצה אלוהים שנדע ענווה. אז, הוא יצר אותנו קצת נמוך יותר המלאכים, מותר לנו לצאת מן החטא על ידי חסדו לחצות; כך נהיה ענווה ואסירת תודה לנצח. זו הרגשה רגש מיוחד,, תודה, תפיסה, כי רק המבורך ביותר של יצורים יכול להיות, בני האדם. הוא לא רצה יצורים שנוצרו רק אל היופי הכוח המוחלטת בינה לבין אלגנטיות כמו השטן, אשר לעולם לא יודע מה זה לאהוב או להינצל או לדעת את המקורות הצנוע של הגבריות; אלא פשוט להיות מלא גאווה. לא, רצה אלוהים מי יניח סמכות על היצירה שלו, לפתח, לטפח, ללמוד ענווה, ויש לי אהבה יחסים הגאולה המיוחד שלנו עם המשיח. אלוהים הוא אב אוהב, אז הוא רוצה את הילדים שלו, האיש, אשר עשוי בצלמו, לגדול כראוי. האם תהית אי פעם מדוע אלוהים אוהב תאפשר ילדיו להתמודד התלאות בחיים האלה? עכשיו, אתה יודע את התשובה הברכה שלנו עבור שלו הנצחי פאר, את כל הידע שלו שמחה העתיד הנצחי. יש משמעות עמוקה יותר בחוכמה אינסופית של אלוהים. גלורי להיות המלך שלנו. אבל לזכור את העובדה הזו: הוא בא לחוות רעב, חסרי בית, דחייה, רדיפות ואף נטישת מאביו, ולכן הוא אינו רחוק אלוהים, אלא הוא בא אישית לטעום הרבה כאב וסבל יותר ממה שהיה לנו אי פעם . הוא לא צריך, אבל הוא לקח את היוזמה הראשונה.

המלאכים לא יודע מה זה להיות נשמר, אבל הילדים של אלוהים יודע מה זה להיות נשמר. זוהי מערכת יחסים מיוחדת רק עבור בני האדם. האם זה אומר שאנחנו יותר המלאכים? לא, כל אחד מאיתנו יש את המקום שלנו תפקיד; וכדי להיות נאהב. מלאכותית, במרחב ארבע ממדי, דחוס, העולם הגשמי שבו אנו חיים הוא הקרקע בדיקות עבור בני אדם. מי בא אלוהים, חייב לבוא אל אלוהים אוהב: את זה באהבה כי אנו קיימים עימו דרך הנצח; והוא אוהב שגורם לנו להתכבד הטבע הקדוש שלו כמו אבא שלנו לורד. אתה יכול לחשוב על זה כעל מחלקת ביקורת איכות במפעל כדי לנכש מוצרים פגומים ורק לשמור על מוצרים נכונה לצאת אל השוק. הלב הוא נבדק במימד הזה שאנו מכנים רצף הזמן והמרחב, כי אין מקום הרשע בשמים אוהב רק נוכחותו של אלוהים וקדושה.

אנו יכולים לראות כי העולם בו אנו חיים, עכשיו, הוא ההפך הקיצוני של אלוהים. כשאתה רואה כל כך הרבה נשים כמו פוליטיקאים ואנשי חברה ואפילו כמרים, אתה יודע שאנחנו גרים בסוף סוף סוף טיימס: בשביל זה הוא אינדיקטור הרוחני של כמה מושחת רקוב בחברה הפך; ואיך לחלוטין ההפך ממה שאלוהים יצר. העולם הוא שטני מאוד: כמרים מערביות רבות להשתתף באותם צדקנית, הומניסט, השטני דוקטרינות של אצילות שוויון אנושי, תחושת מעוותת של צדקנות. הם מגדירים מחדש את התנ”ך ואת האלוהים; ולהתעלם חלקים כי הם אפילו יותר נוח במובן האצילי שלהם של צדק ושוויון. כאשר זה קורה, אנחנו יודעים שהחברה ואת הכנסייה הגיעה לסיומה, ואת אלוהים להתערב; ולקחת את הכנסייה החוצה לחסל את כדור הארץ; או אחר, את כל המין האנושי יירקבו עם הרוע. הקדושים אשר הם כבר חושבים כמו בעולם עם ערכים של העולם יהיה קשה להבדיל בין האנשים של העולם הסובב אותם; בחשיבה שלהם ואת הערכים וההתנהגות.

כשאתה מסתכל על החברה ולראות מה היא תורשתית, אתה רואה את זה לגמרי ההפך איך אלוהים רואה את הדברים. אלוהים מסתכל על הלב, ולא על תורשה. כוכבי קולנוע להפוך לכוכבים ילדיהם הסרט. פוליטיקאים עושים פוליטיקאים ילדיהם. יזמים לתת לחברות שלהם לילדיהם. החברה הרע יותר הוא, הדגש יותר אין על המשפחה. אנשים רעים כל הזמן מדברים על כמה שהם אוהבים את המשפחה שלהם ואת המשפחה שלהם הוא הדבר החשוב ביותר. עם זאת, לעתים קרובות הם בעלי משפחות מוטרד ביותר עם האלימות במשפחה, עבריינות הילד, אלכוהוליזם, פשע, גירושין, משפחות לא מתפקדות. הם אוהבים את משפחות המאפיה הטופס משפחות המלוכה מבוסס על הבגידה, תפס כוח, עורמה והונאה. הם צדקנית; והם מאמינים כי הם אוהבים את המשפחה שלהם, הם יצורים מכובד.

עובדה: יותר אלוהי אתה, יותר ויותר אתה אלוהים, המשפחה פיזי פירושו פחות, ואת המשפחה רוחנית פירושה יותר. אם הייתי צריך להקריב את ההורים שלי ואת הבן שלי או הבת כדי להציל אח או אחות של ישו, לא הייתי מהסס אפילו לשנייה. אשמח להקריב את הבן היחיד שלי כדי להציל זר גמור. כי אני מודע היטב כי הבן שלי, או האם הוא הולך לכל הרוחות את האגם אש, אבל זר יהיה אחי המשפחה בגן עדן לנצח: משפחת אמיתי: אם זה רצונו של האל. הבשר ואת הקשרים הגנטיים פיזיים אומר כלום. מהו נצח נצחי הוא רוח הדברים של הרוח. אנחנו צריכים לחשוב על דברים הערך מבוסס על הרוח ולא הבשר. אנחנו לא צריכים מהסס לתת את חיינו אחינו ואחיותינו במשיח: כי אין אהבה גדולה יותר עבור אדם לתת את חייו למען אחר. אני סתם אדם רגיל ולא פחדן כמו כולם השליח פטרוס, ואני לא יכול לעשות שום דבר מלבד אלוהים. עם זאת, אלוהים אני יכול לעשות את כל הדברים כפי שאלוהים ייתן לי את האמונה ואת החסד ואת רוח הקודש לעשות יהיה המושלם שלו, ולהלל אותו. עם זאת, לפעמים זה יותר קשה לחיות על המשיח מאשר למות למען ישו.

כמובן, אלוהים אומר לנו לאהוב ולכבד את הורינו. אלוהים גם מצווה עלינו לאהוב ולהוקיר ולהביא את הילדים שלנו בדרכים של אלוהים. כל הורה היה נותן את חייהם עבור ילדיהם, או הוריו ביותר היה בעבר. יש קשר מיוחד בין הורה וילד, אח אח. עם זאת, האהבה הזו היא לא האהבה של אלוהים: היא אינסטינקטיבית אוהב אדם, בעלי חיים, עבור הורים רבים להרוג את ילדיהם עוברים, והתעללות ילדים רבים את הוריהם, האחים להסגיר את האחים. אם אתם לעבודת המשפחה שלך, מתפאר באהבה, כי זה מראה את השחיתות של החברה הזאת. עם זאת, אם אתה מנתק את עצמך לגמרי מן האם או הבת, ולשקול אותם שווה ערך עם אח או אחות במשיח מי אתה מעולם לא נפגשו קודם לכן, אז אתה באמת אוהב אותם באהבה ללא תנאי של אלוהים.

ישו קרא ו מוגדרים אמו, מרי, אשה אדם “, אבל הוא גם לא אוהב אותה, כך הוא סיפר ג ‘ון לטפל בה כמו אמא שלו. אם אתה אוהב אותם באהבה ללא תנאי של אלוהים, לא היית במקום אמא שלך או בתו או בנו או אחיו גבוה זר אחר המשיח. הם יהיה כל ערך שווה לך. כחלק של משפחת הפיזי שלנו, יש לנו אחריות לגדל אותם באהבה בדרכים של אלוהים; וכמו בחיים, כי הושם בהשגחה שלנו מאלוהים. זה לא באחריות האור, אבל אחריות רצינית מאוד. הרבה אנשים קצה טיימס מערבי משכיל לשקול מיוחד משפחתם; תמיד להתפאר במהלך דרשותיהם על כמה שהם אוהבים את המשפחה שלהם, ועד כמה המשפחה שלהם אומר להם, ולהראות לכולם כמה גבר “משפחה” הם; ולנסות לפייס את נשותיהם, כי הוא חטא. אתה צריך להיות כבר אוהבת את המשפחה שלך במשיח. אין שום סיבה לאפיין אותה מול כולם כל הזמן, אלא אם כן אתה בא ממשפחה לא מתפקדת, ואתה בסופו של דבר לעבודת המשפחה ובני אדם: כי אתה אף פעם לא היתה לי משפחה אמיתית או לא אוהב אנשים סביבך. אתה צריך לשתוק, ופשוט לתת ההתנהגות שלך להראות את האהבה שלך משפחתך ואחרים. ואז, שאחרים יידעו בשקט, ולתת שבח לאל. בני אדם הם בני אדם בלבד, אבל אלוהים הוא אלוהים. אהבה כל השכנים שלך.

מצד שני, אם אתה מבלה את כל זמנך על הכנסייה, ועל התעלמות המשפחה שלך, כי גם הוא חטא. לכן הרבה ילדים כמרים “היפני יגדלו להיות עבריינים צעירים, כי הוא חטא. איך זה שאתה יכול לדאוג העדר ולהאכיל אותם, אם אתה לא יכול אפילו להעלות את הילד שלך את דרכי האל? אני אומר לכם: קודם כל, ללכת הביתה ולשים את הסדר פולחן אלוהי המשפחה שלך, אז אתה כשיר בסופו של דבר להוביל את הצאן של בית האלוהים. איך אדם יכול לשים את בית האלוהים כדי, אם הבית שלו הוא הפרעה? אתה לא יודע שאתה תהיה אחראית מיליוני הקדושים התלאות בשנים הקרובות?

אתה צריך לאהוב את כל בני משפחתו של אלוהים, ללא כל קשר גנטי שאולי יש לך אותם. לכן לא הייתי מהסס לוותר על חיי הבן שלי, כדי להציל כל אחד אתה קורא את המכתב הזה: כי אני אוהבת אותך באותה מידה הייתי אוהב בן או בת. כדי המוח השטני ההומניסט המערבי, הם יעשו אותי להיות רעה: כי הם מאשימים אותי שאני לא אוהבת את המשפחה שלי. שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מן האמת. אני אוהבת את המשפחה שלי, אבל אני אוהב את דבר אלוהים ואת האמת ובנו יותר מאשר אני אוהבת כל התורשה או גנים או קשרים זמניים על פני האדמה הזאת הבשרים. דברים העתיקה עוברים משם, והכל נעשה מחדש.

אנשים רעים יותר הם, ככל שהם עוברים על כוחם ועל העושר לילדים תורשתי שלהם; או המשפחה בטופס סינדיקטים של המאפיה, או ליצור מאבקים על ידי הכאת אחרים שאולי נעלב אחד מבני המשפחה שלהם. האנשים הרעים ביותר הם מתפללים המשפחה; והם כל הזמן מתפארים כי, מדי. זהו סימן חשיבה של החברות-End טיימס המושחת ביותר שטני. אתה לא יודע שאתה תהיה כמו המלאכים ואתה לא תהיה להתחתן או לתת בנישואים? לא תהיה לך את הקשרים הללו גנטית, אבל יהיה לך השמימי קשרים עם האחים והאחיות שלך השמימי; אשר פעמים מליארד הרבה יותר חזקה, ולא יכולה להיות שבורה, הנצחי.

אלוהים הוא הכל על הקרבת המשפחה האחרים. אלוהים נתן את בנו למות על הצלב למעננו. אלוהים לא שומר על ידי התורשה. אם זה היה כך, רובנו לא יינצלו. האדם הרע של העולם הזה מנסה לתת הרשאות מיוחדות עדיפות לילדים שלהם. זה לא אמור להיות כך. כל אדם הוא יקר בעיני אלוהים, ויש להתייחס אליהם באותה מידה של אהבה. אילו הייתי בעלים של חברה, לא הייתי נותן לחברה הבן שלי, אבל הייתי נותן אותו אדם לחסרי בית ברחוב כאילו הוא יותר מוכשר, את חייהם של העובדים ובני משפחותיהם תלוי בו. אם הייתי פוליטיקאי, אני ממליץ על היריב הגדול ביותר שלי, במקום הבן שלי במשרד: אם היריב שלי היה יותר פשוט, והוא באמת אהב את בני האומה. אם לא היה לי שום ירושה, הייתי נותן אותו אל בית האלוהים; כך טרוריסטים מוסלמים, פמיניסטיות, רוצחים, רוצחים, בריונים, חסרי בית, זונות, נרקומנים, ואת מס ההכנסה לעובדים בשירות יכול לקבל הציל ו להכיר את אלוהים . לא הייתי נותן את הירושה לבן שלי. הוא צריך לעבוד בשביל הכסף שלו בבית. אני אשים אותו דרך החינוך לעשות הכל כהורה כדי להבטיח כי הוא מסוגל לתפקד ולהתפרנס בכוחות עצמו, כהורה, אבל אני לא יתייחס אליו בכל דרך מיוחדת, רק משום שהוא חולק אותו בשרים גנים כמו שאני עושה. אברהם היה צדיק אדם, הוא היה מוכן להקריב את בנו של אלוהים. הוא לא כל הזמן מתפארים איך הוא אהב את משפחתו, ועל איך הוא היה גבר “המשפחה”. הוא היה הרוח אופקים, לא בשר אופקים. אבל אני מאמין שהוא אוהב את בנו יותר מכל דבר אחר, מלבד אלוהים.

יש משהו באמת, באמת לא בסדר עם החברה קצה טיימס הזה דרכיה של החשיבה. זה לפעמים מאוד לא מובן לי. איך הם יכולים לחשוב על הדרך בה הם חושבים? זה רק מוכיח שיש לנו להגיע לסופו של המין האנושי ואת דרכיו, ואנחנו נמצאים מול רחוק ביותר של החשיבה של אלוהים. אנשים רבים, וסיום לא יכול לקבל את ההוראה, ו תצא ליבם מתוך אמונה, כי הם ממשיכים ללכת לכנסייה. האמונה שלהם יהיה לידי ביטוי בהחלטות של ליבם. שם, יוצגו האמונה האמיתית שלהם אהבת אמת, או מתעבים שלהם את האמת. האמת אגלה לבו של כל גבר הפנימי שלו להיות.

כאשר נוצרים דתיים ההומניסט מאמין המאפשר את כל אלה רוצחים, אנסים, ו גנגסטרים לחיות לגדל צאצאים הרע יותר כמו הכנענים האמרי, אז אנחנו יודעים שזה סוף העולם. אם אלוהים ידע אסיר של לב, הוא היה הולך כדי להציל אסיר בתא הנידונים למוות, הוא יכול בקלות לשמור אותו להורג. אבל בני אדם כדי להציל אותם ולשלוח אותם חזרה לתוך החברה כדי להתרבות אנשים רעים יותר; אז כי החברה ראויה להיות מושחתים יותר רשעים; בגלל המערבי שלה ערכים הומניסטיים הצדקנית מעוותת של עונש מוות נגד האדם המלאכותי מערכות תומכות חיים. אלה קצה טיימס הומניסטים לשחרר את כל אלה אנסים לרחובות כך שהם יכולים להתרבות כמה עשרות אנשים עם גנים מסוכנים שלהם: כדי שהילדים האלה יכולים לאנוס יותר אנשים, ולאחר מכן, כאשר הקורבן נכנסת להריון, הם רוצים להרוג את העובר על ידי הפלה. תגיד לי אם אנחנו לא חיים בחברה מטורפת. בני השטן יש דרכים מוזרות מאוד של חשיבה לגבי צדקת האדם מוגדרים.

אנשים נוצרי דתי אלה של השטן עיוות את דבר אלוהים ואת האמת, כדי להתאים לערכים של השטן, על ידי שינוי ואפילו מצוות הפרטי של אלוהים: “לא תרצח”, כדי “לא תרצח.” העם הנוצרי הדתי של השטן אומר, “אני לא אלך להגן על ארצי ועל משפחתי מכל אלה שדים דיבוק מחבלים, כי אני צדקנית המערב הנוצרי סרבן המצפון, שלא להרוג. שיהרגו, אונס וביזה אותי ואת המשפחה שלי. לא אכפת לי. תן לאנשים אומות אחרות למות בהגנה לי את החופש שלי לחיות. “אלה נוצרים דתיים הם בדיוק כמו אנשים בודהיסט אני מדבר; שמסרבים להרוג את ג ‘וקים או יתושים ומלריה כי המחלה התפשטה אל ילדיהם, משום שהם לא מאמינים להרוג. או שלא לפטור את אלפי העכברים להתרוצץ בבית, מתפשטת המחלה וצואה, משום שהם רואים אותם האלים ההינדים. אין הבדל בין נוצרים דתיים ואנשים של השטן של דתות אחרות, כי הם כולם שייכים בצד השני מאלוהים. הכל בכנסייה ב-End טיימס היא הפוכה מהאמת של אלוהים. אם אלוהים היה סרבן המצפון הדתי, הוא לא היה הורג את גוליית, או מחקו את הארץ במבול, איזבל או להתיז, או רצח את המירוץ כולו הכנענית. אם אלו אנשים דתיים ראה השטן מכה אומה עד מוות, הם היו מתעלמים ממנה באומרו, “אני סרבן מצפון. אני הומניסט מתחסד. אני לשטוף את הידיים שלי על העניין הזה. ”

חשבו על איך אלוהים נתן את בנו היחיד שלו כדי להציל אותך: אויבו המושבע שלו, בזמן שאתה עדיין חוטא. ואז, לחשוב על החשיבה המערבית ההומניסטית ואת הלב. אז, אתה תהיה מופתע עד כדי הבדל עצום בחשיבה של אלוהים ואת מה שאתה מחשיב צדק צדקני ושוויון כי פועלת על ידי השטן. השטן מאמין שהוא הכי פשוט, הזדמנות צדקנית, הוגן, שוויוני, הומני, זקופה, “נושא האור” (לוציפר), כך הוא יצר את קצה טיימס סוג זה של חשיבה מעוותת המערבי ההומניסטי. הוא בטח גם מאמין שהוא צדיק לחסל את היהודים. זה משקף מילה במילה, את ערכיו ואת החשיבה. הם מתנגדים לכל דבר שטני, כי אלוהים הוא ועומד על. אם אינך רואה את זה, אתה גם אדם דתי, וסיום או עיוור כדי והרוח. שינוי החשיבה שלך ואת מערכת הערכים כולו שלך, כי הוא לא נשאר הרבה זמן לחזור בתשובה. לקבלת יהוה בקרוב כאן: הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב. להדליק את האור, והטיל את קצה טיימס החושך הומניסטית. בשבילך יהיה בקרוב לאור, אחינו היקר.

אוהב את אשתך, הבת שלך, הבן שלך, אמא שלך, אחיך, בפינת הרחוב שלך אדם ללא קורת גג, זר גמור שלך החיים בג ‘ונגלים של האמזונס, ואת אויבו המושבע שלך מי שונא שלך. לאהוב אותם עם אהבת אלוהים אהבה ללא תנאי, שלו הוגן ושווה ועל undiscriminating. ואז, אתה באמת עבדי עליון! מי הבשר, וכן יש לבבות הרשעים לא מבינים מה אני אומר, והם מתעבים את דברי כמו קנאי צר אופקים. מי אוהב את האמת אלוהים ושמחים Word באהבה שאלוהים נתן להם, והם מאמצים את האמת שלו בשביל זה החיים למי ישכון עם אותו ואת משפחתו בגן עדן לנצח. תנו להמשיך להיות רשע מרושע, והוא עשוי לצדיקים להמשיך להיות צדיק. במשך זמן קצר, כל הדברים יהיו ידועים, וכל הדברים יהיו ידועים.

בתשובה! ומה לעשות ישר את הנתיב של אלוהים! כדי מי נקרא גדול “I Am”, ומי שהיה, ואת מי הוא לבוא; שבח פאר וכבוד להיות ואמרת אליו. שאלוהים יהיה נכון, וכל אדם שקרן, כי אין חושך באלוהים. לשמוח בו, כל מה שאתה הקדושים, רב הוא אלוהינו ויפה הוא שמו