אנשים רבים קוראים לי הכומר. אני מעריך את הכבוד שלך וטוב לב, אבל אני לא כומר, או מטיף, או כומר, או אפילו הדיוט. אני אף אחד. אין לי שום כוונה להיות כומר או מורה. אין לי שום כוונה ללכת לסמינר או כל מוסד דתי. אני לא אוהב אקדמאים התיאולוגיה הדתית. אני אוהבת את דבר אלוהים והאמת שלו. לא אכפת לי על הכותרות של כל סוג, במיוחד האפיפיור.

אני לפחות הקדושים, ואני הגרוע ביותר של החוטאים. אני אפילו לא מגיע לעמוד עם הקדושים בגן העדן. אני שייכת למקום בפינה בגן עדן מאחורי שיח או משהו כזה. אני חלאה לך לגרד מתחתית החבית. אם אתה מכיר אותי, היית מסכים. אם אני אפשר למצוא בגן עדן, זה יהיה אחד עובד לנס הגדול של ישו. אם יש משהו טוב לי, זה מן המשיח. אתה לא מכבד אותי, אבל מכבד את ה ‘אלוהיך, ורק ה’ אלוהיך.

עברתי לתפקיד של נשיא כשהייתי בת 32, אבל מה כותרים קיבלתי; מה העמדות לי: מה מעלות החזקתי; מה טונות של הוקרה, פרסים האדם, מדליות, רישיונות או אישורים אני יש שקיבלו; אני לספור אותם כל הפסד המשיח. מה אבא שבשמים שלי לימד אותי דרך חיים, אני סופר את כולם כמו לזכות עבור המשיח. תעודות נייר מעלות להחזיק שום משמעות בשבילי.

אני עושה את מה שאלוהים אומר לי לעשות, אני הולך שם אלוהים אומר לי ללכת, אני אומר מה רוח הקודש נותנת לי לומר. מלבד אלוהים, אני לא יכול לעשות כלום. בשנת ישו, אני יכול לעשות את כל הדברים: כן, אפילו להזיז הרים, ואפילו להתקשר אש מהשמים, ואף להחזיר מישהו לחיים. שום דבר אינו בלתי אפשרי עבור האל. אני צריך למות עשר פעמים, אבל אני עדיין בחיים.

במאי אלוהינו ה ‘אלוהים אדירים, ואת ישוע המשיח שלנו מקבלים את כל התהילה לנצח נצחים. הקדוש ורבי עוצמה הוא ה ‘אלוהיך, אל עליון, אדוני – יהוה Rapha.