וליד Shoebat, לשעבר טרור מוסלמי קיצוני, ועכשיו מטיף נוצרי נוסע, מדבר על האג ‘נדה הנסתרת של התוכנית של ברק אובמה אלזכאה להפיל את ארה”ב וישראל על מנת להוביל את בניו שלו סדר עולמי ואת השריעה האסלאמית חוק. אתה יכול לשמוע את המסר שלו 3 חלק ב 11 ביולי 2010 בשעה: אתר ופסטור של ביל http://www.calvarychapelofhonolulu.com/audio/podcasts/index.php?p=home.

להלן שני מאמרים יותר מהאינטרנט, בדבר הזה אג ‘נדה נסתרת:

נדר אלזכאה של אובמה מעלה השאלות המטרידות

על ידי יוני חדשות ipt 9, 2009 בשעה 11:17

התובע הפדרלי לשעבר, אנדרו מקארתי מעלה כמה שאלות חשובות לגבי החלק של נאום הנשיא אובמה בקהיר בשבוע שעבר כי הוא מושך תשומת לב מועטה.

אובמה טען כללים על מתן הצדקה היו מקשה על מוסלמים אמריקאים כדי לספק את החובה הדתית של צדקה בשם אלזכאה והוא הבטיח לעבוד “עם מוסלמים אמריקאים כדי לוודא שהם יכולים.” זה פשוט לא נכון.

החוק האמריקני, שנחקק בשנת 1995 על ידי צו המבצעת על ידי הנשיא קלינטון, העמיקו עוד יותר על ידי הקונגרס בשנה לאחר מכן, עושה את זה חוקי לספק תמיכה ישות המיועדים כקבוצת טרור על ידי ממשלת ארה”ב. חוקי לעשות דבר כדי להגביל את התרומות סוכנויות הסיוע, כי לא הוגדרו כך.

כדי להיות מורשע על עבירה פלילית, מציין מקארתי, התובעים להוכיח כי הנאשם ידע את הכסף ילך לטובת ארגון של טרור. זה מה שקרה במקרה של חמישה בכירים לשעבר ב ארץ הקודש הקרן לסיוע ופיתוח (HLF). שבוע לפני נאומו של אובמה, שופט פדרלי בדאלאס גזר שני מנהלים לשעבר עונשי מאסר של 65 שנה עבור ניתוב 12 מיליון דולר לחמאס דרך שורה של ארגוני צדקה נשלטת על ידי קבוצת טרור.

HLF היה נחשב הגדול ביותר של האומה צדקה מוסלמי, בטרם נסגר בשנת 2001 על תמיכתה בחמאס. זוהי אחת הדוגמאות כמה פעילים מוסלמים לצטט הממשלה להתערב זכאת.

אבל החוקים האלה, מקארתי אומר, רק להפסיק דולר אמריקאי זורמים אל מי שפועלים נגד האינטרסים האמריקניים ואת להגביל שום תרומות קבוצות אשר אינן תומכות הטרור:

“אנחנו באמת חייבים” הכללים על מתן הצדקה “, כי, כפי טענות הנשיא, מקשות במיוחד עבור המוסלמים – בניגוד לאחרים – לתת? מס ‘מה יש לנו חוקים פדרליים נגד סיוע חומרי לטרור. אלה נחקקו על ידי הקונגרס בשנת 1996. הם היו סלע האכיפה של משרד המשפטים נגד הטרור מאז.

מטרת חוקים אלה היא ברורה, כפי שהיה מאמץ מוגברת להשתמש בהם מאז 9 / 11. אם אנחנו הולכים כדי למנוע התקפות טרור לא יקרה, ולא להסתפק להעמיד לדין כל המחבלים שנותרו בחיים לאחר אזרחינו נרצחו נכים, אנחנו צריכים לזהות תאים ו לחנוק את המשאבים שלהם לפני התקפות ניתן המתוכננת להורג. לפיכך, תורם שנותן לארגון, כולל צדקה לכאורה, כי הוא יודע את הוגדרו רשמית כישות טרור תחת ארה”ב החוק, או שהוא מכיר ומקדם פעילות טרור, דינו. ”

חוקים אלה נחקקו סיבה. קבוצות טרור כמו החמאס והג ‘האד האסלאמי בפלסטין עוסקת במסעות פרסום בפיגוע אכזרי כדי לסכל את מאמצי השלום בראשות ארה”ב. הסדר של קלינטון כינה אותו “איום בלתי רגיל ויוצא דופן לביטחון הלאומי, מדיניות החוץ, והכלכלה של ארה”ב”.

כמו הממשל הזה מתחיל דחיפה חדשה ליישב את הסכסוך הפלשתינאי ישראלי, דבר המאפשר שליחת כסף לצדקה קשור מחבלים יהיה מעבר לדלפק פרודוקטיבי. זה יהיה להזמין את הגל הבא של הטרור

הצד האפל של צדקה זכאת “מוסלמים” בהקשר

איברהים אוגוסט ריימונד מדיה פיג ‘מה 15, 2009

ממה התלמידים האמריקנים שמלמדים ידי מוריהם מה שהאמריקאים הם שנאמר על ידי הנשיאים שלהם, מושגים ייחודי לאסלאם נמצאים כיום כמעט תמיד “מערבי”. אם המוצר של תמימות, יהירות, או disingenuousness ממש, תופעה זו הביאה אפיסטמית (ו אנדמי ובכך) כשלים, האמריקאים משתק מ אובייקטיבי הבנה כלשהי של דוקטרינות בעייתי יותר של האיסלאם.

לימוד בכיתה ז ‘טיפוסי, למשל, מלמד כי “הג’ יהאד מייצג את המאבק האנושי להתגבר על קשיים לעשות דברים שהם נעים אלוהים. המוסלמים שואפים לענות בחיוב קשיים אישיים, כמו גם האתגרים הארציים. למשל, הם יכולים לעבוד כדי להיות אנשים טובים יותר, בחברה רפורמה, או לתקן את העוול. ”

למען הדיוק, זה בדרך כלל נכון. עם זאת, על ידי לא מסביר מה זה אומר להיות “אנשים טובים יותר, בחברה רפורמה, או לתקן את העוול” – מתוך נקודת מבט אסלאמית מובהקת, בניגוד המערבי – לימוד נוטש את התלמידים ליפול על הגב שלהם (מטעה) פרשנויות.

אולם העובדות נותרו: באיסלאם, הרג מסוימות “עושי הרע”, כגון מומרים או הומוסקסואלים, היא דרך של אי צדק “תיקון”; להפיל הוראות חוקתיות מעשה ידי אדם (כגון ארצות הברית) והחלפתם מנדטים השריעה, ונשים משעבדת ולא מוסלמים, הם דרכים של “רפורמה בחברה.” אלה לאכוף את כל זה הם, למעשה, “אנשים טובים” – ואכן, על פי הקוראן, הם “מיטב העמים, התפתחה האנושות, enjoining מה נכון, האוסר על מה הוא [נכון 3:110],” כי הוא, השליט על פי חוק השריעה.

אז זה עם הרעיון המוסלמי של זכאת, מילה שניתנו לעתים קרובות “צדקה לאנגלית.” אבל זה זכאת כל זה – רק וחסד המוסלמי דרך האכלה וביגוד חסרי העולם, כמו צדקה “את המילה” לעתים קרובות מדי מרמז?

נשיא ארה”ב ברק חוסיין אובמה נראה לחשוב כך – או, בהתחשב ברקע שלו, הוא לפחות הבנקאות שאחרים עושים – מבוסס על ההכרזה האחרונה שלו בעולם המוסלמי כי “בארצות הברית, חוקים על מתן הצדקה עשו את זה קשה יותר עבור המוסלמים כדי למלא את חובתם הדתית. בגלל זה אני מחויב לעבוד עם מוסלמים אמריקאים כדי לוודא שהם יכולים למלא את זכאת “.

כך עושה אובמה conflate תפיסה אסלאמית מובהקת, זכאת, עם הרעיון הגנרית של צדקה. האם זה מוצדק? כמו עם כל הדברים האסלאמית, יש תחילה לבחון את ההיבטים המשפטיים של זכאת כדי להעריך באמת מתיימרים שלה. בנושא אטימולוגית לרעיון של טוהר “,” זכאת – משלמים חלק העושר של אחד הנמענים המיועדים באופן ספציפי – היא דרך של מטהר את עצמו, שוה עם תפילות (ראו קוראן 9:103).

הבעיה, עם זאת, יש לעשות עם מי זכאי לקבל צדקה זו “חובה”. רוב בתי הספר למשפטים המוסלמים הם הסכימו שמונה קטגוריות האפשר של מקבלי – אחד מאלה להיות הנלחמים “בדרכו של אללה”, כלומר, jihadis, הידוע גם בשם “טרוריסטים”.

למעשה, תומכת כלכלית jihadis הוא צורה מוכרת של הג ‘יהאד – ג’ יהאד אל-mal, ואפילו את הרוב המכריע של פסוקי המיליטנטי בקוראן (למשל, 9:20, 9:41, 49:15, 61:10-11) לתעדף הצורך לממן את הג ‘יהאד על רק הלחימה, כמו הלחימה עם עושר של אחד לעיתים קרובות מקדים את הלחימה עם עצמי. האסלאמיסטים ידועה – מתוך הבינלאומי ג ‘יהאד אוסמה בין לאדן כדי סמכותי הדת השייח קרדאווי – מודעים היטב זה בקביעות להטיף למוסלמים לממן את הג’ יהאד באמצעות זכאת.

עוד חושף הטבע האסלאמית במיוחד של זכאת היא העובדה כי המוסלמים אסורים בפועל הענקת זו צדקה “” אל הלא מוסלמים (למשל, הרוב המכריע של הכופרים האמריקאי). “צדקה” הארגונים המוסלמים הפועלים על אדמת אמריקה ולכן הם לא שווי ערך בלבד, נניח, צבא הישע, ארגון צדקה נוצרי אשר “המשרד משתרע לכל, ללא הבדל גיל, מין, צבע או דת.” באסלאם, האמונה היא הקריטריון העיקרי לקבלת “צדקה” – שלא לדבר על קבלת שוויון חברתי.

מכאן, ניתן להבין טוב יותר את הקינה של אובמה כי “בארצות הברית, חוקים על מתן הצדקה עשו את זה קשה יותר עבור המוסלמים למלא את חובתם הדתית,” הצהרה כי יודעין משתמע אלזכאה האמריקאי, למעשה, שימשו למימון הג ‘יהאד. אחרי הכל, אלה מטריד “הכללים” אשר מרמז אובמה להיראות התייחסות כנראה “מוגזם” בחינה אמריקאית המוסלמים “צדקה”, כפופים על ידי רשויות אכיפת החוק. אולם בדיקה זו היא עצמה תוצר לוואי ישיר של העובדה האמריקאי המוסלמי “צדקה” יש, אכן, היה במימון הג ‘יהאד, הן בבית והן בחו”ל.

לאור כל זה, מה באמת נותר לראות איך הוא, דווקא, אובמה מתכנן על “עבודה עם מוסלמים אמריקאים כדי לוודא שהם יכולים למלא את זכאת”.