הנסיך עברית הוא נשיא. אין מילה אחרת, הנסיך Nasich. נשיא שיחות על התנ”ך הוא מלך לעתיד, נסיך. יחזקאל 45-46 אנו קוראים על הנסיך. ישנן שתי משמעויות של מילה עברית נשא, כלומר להיות הרים. המשיח היה הרים על הצלב למעננו. משמעות אחרת היא להסיר; להסיר חטא או לכפר.

יחזקאל 44:1, אנו רואים שיש חזון יחזקאל הממלכה הקרובים. ישנם שינויים המקדש החדש, לעומת חזרה אחד בזמן של סולומון. יחזקאל הובא סביב השער המזרחי, והוא נסגר. אלוהים אומר האיש לא יכול לעבור את זה, כי אלוהים בא דרך זה. יש לה מעמד מיוחד, בגלל נוכחות בדירה של אלוהים בא דרך זה.

כאשר אלוהים היה מרוצה עם ישראל, ושלח אותם לגלות, עזב אלוהים מבית המקדש. אם לחזור יחזקאל 11, אתה רואה את אלוהים היוצא לפני עמו, לפני שהם יצאו לגלות. זה מראה כי אף הוא היה מרוצה לעמו, אלוהים לא זנח אנשים בריתו, והלך לפניהם. יחזקאל 11:23 אומר שאלוהים קם ועצר מעל ההר ממזרח לעיר. יש רק אחד ההרים ממזרח העיר, כי הוא מדבר על הר הזיתים. אנו יודעים כי הר הזיתים הוא מאוד חשוב הנבואה של הימים האחרונים ועל המשיח.

ישוע לקח את תלמידיו אל הר הזיתים במתי 24 לדבר על הימים האחרונים. הוא לא כל כך יושב על הר הזיתים. 40 ימים אחרי ישו קם לתחייה, הוא עלה לשמים מהר הזיתים. ואנחנו אומרים שכאשר יחזור ישוע במהלך שלו השני בא, הוא ינחת על הר הזיתים, בדיוק כפי שהוא השאיר. זכריה 14 מדבר על זה. אז הר הזיתים קשורה המשיח, עלייתו שלו ולחזור שלו. זה צמוד הימים האחרונים. אלוהים המשיח הם אחד, כי בדיוק כמו אלוהים עזבו את העיר, ויצא דרך מזרחה, וריחף מעל הר הזיתים, כך גם הרצון לחזור המשיח דרך הר הזיתים, ולחזור אל העיר דרך ממזרח השער, כאשר הוא מקים את ממלכתו. אין קשר בין אלוהים לבין המשיח, כי ישוע הוא התגלמות האלוהים.

יחזקאל 44:3, אנו רואים כי הנסיך תאכל לחם. בתנ”ך, ואת התרבות היהודית העתיקה, לחם לשבור מתייחס המילגה. מלגות ישו עם אלוהים, מראה האחדות. כמו נוכחותו של אלוהים באו והלכו דרך שער זה למזרח, ישו גם לבוא וללכת דרך השער הזה רק למזרח.

ישנם דברים אשר יהיו שונים על בית המקדש החדש. אם אתה מסתכל על פסוק 5, זה אומר שלא יהיו תקנות בדבר כניסה ויציאה של בית המקדש. אם אתה מסתכל על התיאור של בית המקדש של הממלכה בספר העברים, זה אומר כי הוא מזבח הקטורת בבית המקדש: לקודש הקודשים. בתורה זה היה אמור להיות בחוץ. מזבח הקטורת הוא מזכיר את התפילות של העם. לכן, אנו רואים בגיל את הממלכה, את התפילות של העם יהיה בפנים, אינטימי עם אלוהים, עם מערכת יחסים קרובה. הרבה שינויים אחרים לעשות עם העבודה של הנסיך בעידן הממלכה.

אחד השינויים, אנחנו יכולים לראות יחזקאל 45:16. זה אומר שכל האנשים בעולם יהיה להציע את התפילה, לא רק בישראל. בשנת ישעיהו 66:23-24 אנו רואים כי כל הגויים והיהודים יבואו לסגוד בתחילת כל חודש, כל מי חי ישו. בפסוק 24, אנו רואים את הניגוד של מי חי ישו, ומי הם העבריינים נגד אלוהים. התולעת מילה בתנ”ך פירושו מוות נצחי. היא נצחית. הוא מדבר על אגם של אש, אשר מתייחס פסק הדין או לכל הרוחות. מי אומר לך רק למות וזהו, לא מבינה את ההיבט נצח שפיטתו של אלוהים. הנה בפסוק זה, אנו רואים כי מתה נצח מנותקים, הפולחן במקדש. כמו כן, המאפיין של אלה שיש להם חיי נצח כאן הוא שהם לעבודת האל.

יחזקאל 45:16-18 מספר לנו יותר על מה הוא פולחן. זה אומר, כי הנסיך יספק את כפרה על חטאים. המלה לטהר את האמצעים כדי לטהר את החטא. זה בעצם מדבר על ישוע בא לארץ כדי למות עבור חטאי האדם, ולהיות קורבן החטא, כדי שנוכל לחיות. טיהור המקדש כלומר, הוא מאפשר לנו לעבוד את אלוהים, והוא בא אל נוכחותו ללא חטא. זה מדבר על כל הפסטיבלים של ישראל מצביע לעבודה של ישו. שוב, אנו רואים כאן את כל הבית של ישראל סוגדים, כלומר הן גויים ויהודים כאחד. פסוק 19 מראה כי מדובר על ישו הנסיך, זה יהיה הכמרים הנוצרים סוגדים.

ביסודו של דבר, אלוהים הוא הולך להגדיר את הדברים נכון, בזמן הממלכה. איך הוא מתכוון לעשות את זה? זה דרך העבודה של נשיא, או הנסיך, המשיח, ישו הנוצרי. למה הוא פסח בארבעה עשר יום לחודש הראשון המוזכר בפסוק 21? זה כי זה כל הצבעה לעבודה הגואל של ישו. בשנת עברית, יש שתי מילים “הגאולה.” האחת היא “תשלום”, והשני הוא “תוצאה של התשלום.” זה אומר כי התוצאה של תשלום הגואל יהיה לאכול מצות. למה המצות? אתה מה שאתה אוכל. שמרים מתייחס חטא, משום שהוא מתנפח מעלה מעלה הגאווה האנושית: אדם עושה רצונו של במקום רצונו של אלוהים. זה אומר ענווה, או היעדרו של החטא, שהוא לוקח את המכשול בין אלוהים לאדם, כדי להתפלל. בשנת יציאת מצרים, משה ממשיך לומר לפרעה לתת לאנשים האל ללכת, כך שהם יכולים לעבוד את אלוהים. המטרה היא תמיד הפולחן. הפולחן לא יכול להיעשות ללא המשיח.

בפסוק 22, אנו רואים את הנסיך קבלת הצעת חטא עבורו ועבור העם. ישו היה מתפתה על ידי השטן, אבל הוא מעולם לא חטא, כי הוא היה אלוהים. אז למה זה אומר כי נסיך הופך קורבן החטא על עצמו? אם נתבונן 2 Corinthians 5:21 אנו רואים את התשובה. זה אומר, “אלוהים עשה אותו (ישו), אשר לא חטא להיות חטא לנו, כך בו נוכל להיות הצדקה של אלוהים.” בעוד ישו תלוי על נצלב הצלב, הוא לקח את כל החטאים של בני האדם, הן העבר, ההווה והעתיד. הוא לקח את העונש שלנו, ונתן צדקתו לנו. אין לנו שום דבר אם היא לא בו. אבל אם אנחנו נמצאים בו, אלוהים לא לעכב שום דבר טוב מאיתנו. כל הברכות שלו יבואו אלינו. התשלום פסח היה לכולם, מי האמין והכניס את הצלב דם על הדלתות שלהם.

יחזקאל 46, אומר כי השער המזרחי יהיה סגור למשך שישה ימים, אבל זה ייפתח בשבת הירח החדש. יש לשנות כאן. לפני חזרתו של ישו והקמת הממלכה שלו, השער יהיה סגור. בישראל, אם אתה הולך לשם, הוא כרגע סגור. אבל כאשר הוא חוזר, על אותם ימים מיוחדים, יהיה זה פתח, בעתיד. זה יהיה פולחן מיוחד. פסוק 2 ו 8 אומר שהאל יבוא ולצאת דרך השער הזה באותם ימים.

פסוק 9 ו 10, אומר כי כאשר אנשים באים להתפלל ולצאת, ישוע יהיה להיכנס ולצאת איתם. הוא מדבר על פולחן הממלכה. כשאנשים באים לעבוד אותו, נוכחותו יהיה איתם. אנחנו לא יכולים לעבוד בלעדיו. זה מלמד אותנו כי אנחנו לא יכולים לעבוד את אלוהים חיים בלי המשיח להיות בינינו, האמונה בישוע. זה מראה לנו כי בכל פעם שמישהו בא להתפלל, ישוע הוא יהיה שם. אין פולחן אפשרי ללא מערכת יחסים עם המשיח ישו הגואל.

למרות המערבי הומניסט דתי ההלניסטית קצה טיימס Laodicea אנשים כנסיית אומרים שהם מאמינים באלוהים, זה לא מספיק בלי מערכת יחסים עם ישו. השטן ואת השדים מאמינים באלוהים רעד מפחד, אבל אין להם מערכת יחסים הגואלת. אתה יכול להגיד שאתה מאמין הוא מת עבור חטאיך וקם לתחייה בשבילך, אבל עד שאתה מקבל את זה לתוך החיים שלך לאפשר את רוח הקודש ליצור מערכת יחסים דרך דברו, אין יחסים הגואלת. זה לא יחסים קוגניטיבית, אבל מערכת יחסים הברית. אנחנו צריכים להכיר מי הוא, העבודה הגואלת שלו, הצורך שלנו בו, ולקבל את זה.

הנסיך אומר בן של מלך. ישו עומד הכלל עבור האב בממלכה הקרובים. ואנחנו מאוד קרובים למלכות, יקירתי אחיהם. יש לנו נכנסו כי במחצית האחרונה בחיקה. אלוהים כבר עיכוב ומתמהמה כדי שאנשים יבואו המשיח ולקבל הציל, אבל עכשיו, הוא על פרץ כי לאחרונה את הברכיים, ואנחנו רואים את הופעת סימני רעידות האדמה, שואג גלים סימנים של הימים האחרונים ב וגובר במרווחים. הוא בא! באופן הפוך על אלוהים! הושענות!