Folk spørger mig, hvis de kan gemme sig i huler, i løbet af de kommende Tribulation dom over jorden og Armageddon. Det enkle svar er, “Nej” Som Pastor Chuck Smith af Calvary Chapel sagde, “Hvis du befinder dig i de sidste 3,5 år i den 7-årige Tribulation, jeg ville finde ud af, hvor atombombe vil lande, og tage derhen og stå under det, fordi det vil være forfærdeligt gange lever gennem Tribulation alder. ” Jeg er enig. Størstedelen af befolkningen i jorden vil blive tilintetgjort, bortset fra de 144.000 jøder, der vil blive lukket af Helligånden til at tage evangeliet i hele verden, så de ikke kan blive berørt af de asteroider, nukleare krige, hungersnød, pest, hyper -inflation, jordskælv, flodbølger, osv.

Den eneste måde at undslippe de kommende Guds vrede over den ugudelige verden er at modtage Jesus Kristus ind i dit hjerte som din personlige frelser og Herre. Gud siger, at der er noget andet navn i enten himmel eller jord gives for løsning af synd i dit liv, frelse og indløsning af din sjæl, og vejen til Himlen. Jesus er den eneste person i menneskehedens historie, der sagde, og var i stand til at sige: “Jeg er vejen og sandheden og livet. Ingen kommer til Faderen uden ved mig.” Mohammed er død, Buddha er død, pavernes er død, og Elvis Presley er død. Den eneste person i universet, der døde på korset for vore synder, genopstod tilbage til livet på den tredje dag, er der nu sidder på højre side af Guds trone, og har magt og evne til at frelse os er Jesus og Jesus Alene, som Gud har givet som betaling for vores synder, så hvis vi tror på ham og får ham, så vi får tilgivelse for vore synder og gaven med det evige liv. Hvis vi ikke har den frelse Jesus, så må vi betale for vores synder i ildsøen evigt for evigheden.

Hvis du køber mig en gave, og give det til mig, og hvis jeg nægter at tage det, hvordan ville du føler? Nå, Gud elskede os så meget, at han kom som en simpel, ydmyg mand, Jesus Kristus, for at forkynde evangeliet om frelsen til os, og for at dø på korset for vore onde. Hvis vi ikke modtager denne gave af frelse, som er Jesus, så er vi nægter Guds gave af kærlighed. Hvis vi nægter sådan en dyrebar gave, er der ingen andre frelse tilbage for os. Gud har ikke givet nogen anden vej til himlen, undtagen ved sit eget blod udgydt på korset – the Living Sacrifice.

Gud gjorde ikke frelse svært. Det er ikke med vores gode gerninger eller gode gerninger, ritualer eller religiøs praksis, at vi er frelst. Snarere, frelsen er gratis, og det er en gave fra Gud. Alt, hvad vi skal gøre, er at modtage det fra Gud ved at tro på Ham. Gud har ordineret “tro” som retfærdighed. Vi kan ikke blive frelst af vores værker, uanset hvor hårdt vi prøver. Vi kan kun modtage frelse ved at tro, at Jesus allerede har betalt for vores synder, og hvis vi bare tror, så vil vi blive frelst ved hans frie nåde. Gud har sagt, at vores gode gerninger er som beskidte klude til ham, fordi det er vores stolthed at tro, at vi kan redde vores egen selv ved at gøre noget, som religion lærer. Gud hader religion. Kristendommen er ikke en religion, men snarere et forhold med den levende Gud. Bøn er ikke recitere den muslimske Koranen eller recitere buddhistiske Sutra igen og igen. Bøn for en kristen, er at tale med Gud, ligesom du ville tale med din jordiske far, så du også tale med din himmelske Fader. Og vi hører hans ord fra Bibelen – Guds kærlighed brev til os.

Du kan modtage Jesus i dit hjerte gennem en simpel bøn. Du kan sige, “Gud, tak for at dø på korset for mine synder. Jeg beder Dem om at komme i mit hjerte nu. Tak for at tilgive mine synder, og give mig den gave af evigt liv. I Jesu navn, jeg beder, Amen. ” Hvis du oprigtigt bad, at i dit hjerte, og mente, at Jesus Kristus er Herre Gud den Almægtige, så du er nu gemt, og vil sammen med ham i himlen, når du dør. Hans Hellige Ånd er nu kommet ind i dit hjerte og din sjæl er forseglet af Ham. Du er nu en ny skabelse, og født på ny, åndeligt. Du vil blive raptured ind i himlen, før Tribulation dommen kommer på jorden. Du er nu en genfødte kristne – et barn af den Højeste Gud. Tillykke, og Lovet være Gud!

Studere Bibelen, Hans Ord, for at vide mere om din himmelske Fader. Og bede sammen med ham, til enhver tid, for han ønsker at fællesskab med dig. Han elsker dig, og han bekymrer sig for dig. Gud er kærlighed. Han er din far nu. Jesus Kristus er hans menneskelige form, og hans ord, så vi kan snakke og fællesskab med Ham. Gud Fader i himlen, Herren Jesus Kristus og Helligånden er én og samme Gud, i tre forskellige former; den treenige manifestation af den almægtige, alvidende og allestedsnærværende hellig Gud – Skaberen af universet – som var, der er, og hvem der skal komme – den Store “I Am”.