Eğer onlar mağaralarda, toprak ve Armageddon üzerine gelen Tribulation yargılama sırasında gizleyebilirsiniz İnsanlar bana sorun. Basit cevap, “Hayır” Olarak Pastor Chuck Smith Calvary Chapel dedi, “Eğer 7 ile son 3,5 yıl içinde yıllık Tribulation, nerede nükleer bomba arazi gidecek, dışarı bulur ve oraya gitmek ve altında standı, kendinizi bulmak çünkü olacak korkunç kez Tribulation yaş ile yaşam olabilir. ” Katılıyorum. Dünya nüfusunun çoğu, 144.000 Yahudi Kutsal Ruh tarafından dünya çapında gospel almak imzalanacak hariç, böylece asteroitler, nükleer savaş, açlık, veba, hiper tarafından zarar olamaz imha edilecektir -enflasyon, deprem, gelgit dalgaları vb

Kötü dünya üzerine God gelen Wrath kaçmak için tek yolu kişisel Kurtarıcımız ve Rab olarak kalp içine İsa almaktır. Tanrı var ya Cennet ya da Dünya senin hayat, kurtuluş ve ruhunuzun itfa olarak günahın çözümü için verilen başka bir ad, diyor cennete yolu. İsa kim dedi insanlık tarihinin tek kişi ve söylemek başardı, “Yol ve hakikat ve yaşam AM. Kimse Babam beni üzerinden dışında geliyor.” Muhammed, Buda, Popes öldü, ve Elvis Presley öldü öldü öldü. Kim günahlarımız için çarmıhta öldü evren, içinde tek kişi, hayata üçüncü günü, şimdi Tanrı’nın tahtı sağ taraftan oturduğundan, yeniden canlandırmak ve güç ve yeteneği bizi kurtarmak zorunda İsa ve Jesus tek başına, Tanrı günahlarımız için ödeme kime vermiş; O’nu ve O’na almak eğer, inanıyorum ki o zaman bizim günahlarımız için mağfiret ve sonsuz yaşam hediye alır. Eğer, o zaman Fire Lake günahlarımız için sonsuza kadar sonsuza kadar ödemek zorundadır İsa’nın kurtuluş yok.

Eğer bana bir hediye al ve bana verin, ve eğer ben almak reddedersen, nasıl hissederdiniz? Peki, Tanrı o kadar o bize kurtuluş İncili yaymak için basit, mütevazı adam, İsa Mesih olarak geldi ve bizi sevdiler bizim için kötü çarmıhta ölmek. Eğer biz kurtuluş olan Jesus We Love Tanrı’nın armağanı reddeden bir hediye, sonra almazsınız. Eğer böyle bir değerli hediye reddedersen, başka hiçbir kurtuluş bizim için bırakılır. God to heaven, kendi kan tarafından çapraz üzerine döken dışında başka hiçbir yolu sağlamıştır – Living Sacrifice.

God kurtuluş zorlaştırabilir vermedi. Bizim iyi işler ya da iyi işler, ritüeller ve dini uygulamaları biz kaydedilir tarafından değildir. Aksine, kurtuluş ücretsiz olduğunu ve Tanrı’nın bir armağanıdır. Tüm yapmamız gereken Tanrı O’na inanan ile elde etmektir. God “doğruluk olarak inanç rütbesi vardır. Biz çalışmalarımızı tarafından, nasıl denemek zor olursa olsun kaydedilemez. Sadece İsa’nın zaten günahlarımız için, ve ödedi eğer inanırsan, o zaman Boş lütfuyla kaydedilir inanarak kurtuluş alabilirsiniz. God çünkü bizim gurur biz bir şeyler yaparak, hangi din öğretir kendi canlarından kaydedebilirsiniz düşünmek olduğunu, iyi işler kirli paçavra gibi O’na, açıkladı. God din nefret eder. Hıristiyanlığın bir din değil, daha ziyade, bir ilişki değildir yaşayan Tanrı’nın. Dua Müslüman Kur’an okuyarak değil veya üzerinde Budist Sutra tekrar tekrar okuyarak. Hıristiyan Prayer for Tanrı ile, sadece dünyevi gibi babası ile konuşmak istiyorsunuz konuşurken; Bu aynı zamanda size Cennet Baba ile konuşmak. Ve İncil’den O’nun sözü – bize Tanrı’nın aşk mektubu duydum.

Sizin kalp içine basit bir dua ile İsa alabilirsiniz. Sen, “benim günahları için çarmıhta ölmek için teşekkür Tanrı söyleyebiliriz. Seni kalbime şimdi gelmeni istiyorum. Benim günahları affeden için teşekkür eder, ve bana sonsuz yaşam armağanı veriyorum. İsa dua ben adını, Amin. ” Eğer samimi bir kalp, ve inanıyordu, Mesih’in Rabbi Yüce Allah’ın, sonra şimdi kaydedilir ve cennette ölünce O’na katılacak olan dua etti. Onun Kutsal Ruh artık kalp yerleştirin ve geldi ruhunuzu O’na tarafından kapalı olduğunu. Şimdi yeni bir oluşturma, ve ruhsal olarak yeniden doğdu. Size cennet Tribulation yargı önce raptured olacak yeryüzünde gelir. Artık dünyaya tekrar Hıristiyan olan – En Yüksek Tanrı’nın bir çocuk. Tebrikler, övgü ve Tanrı’ya olun!

Çalışma İncil, O’nun Word amacıyla bilmek göksel Babanız hakkında daha fazla. Ve O’na dua etmek, her zaman olan, O, arkadaş grubu ile sen istiyor. Seni seviyor, O sizin için umursamıyor. God is love. O sizin Babam artık. İsa Onun insan formu ve O’nun sözü, böylece konuşma olabilir ve dostluk O’na sahip. Tanrı Baba cennette, Rab İsa Mesih’in ve Kutsal Ruh’un tek ve aynı Tanrı, üç farklı formlarda;, her şeyi bilen, her şeye gücü yeten ve omnipresent kutsal Tanrı’nın tezahürü de üç olan – Yaratıcı evrenin – kim olduğunu vardır kim olduğunu, kim gelmek olduğunu – Büyük “I Am.”