Ihmiset kysyvät minulta, jos ne voivat piilottaa luolissa, tulevina Vihan tuomiota maan päällä ja Armageddon. Yksinkertainen vastaus on, “No” Kuten pastori Chuck Smith Golgatan kappeli sanoi, “Jos löydät itsesi viimeisen 3,5 vuotta ja 7 vuotta ahdistuksen, haluaisin tietää, missä ydinpommin menee maahan, ja mene sinne ja seistä sen nojalla, koska se on hirveitä aikoja elämme vihan ikää. ” Olen samaa mieltä. Suurin osa väestöstä maa on tuhottu, lukuun ottamatta 144000 juutalaiset, jotka suljetaan Pyhä Henki ottaa evankeliumia kaikkialla maailmassa, joten ne eivät voi vahingoittaa asteroideista, ydinvoima sodat, nälkä, kulkutaudit, hyper inflaation, maanjäristykset, hyökyaallot, jne.

Ainoa tapa välttää tulevat Jumalan viha jumalattomille maailma on saada Jeesuksen Kristuksen sydämeen henkilökohtaisena Vapahtaja ja Herra. Jumala sanoo, ei ole muuta nimeä joko taivaassa tai maan annettu ratkaisu synnin elämässäsi, pelastuksen ja lunastuksen sielusi, ja tie taivaaseen. Jeesus on ainoa henkilö ihmiskunnan historiassa, joka sanoi, ja voi sanoa, “Minä olen tie, totuus ja elämä. Kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Mohammed on kuollut, Buddha on kuollut, paavit ovat kuolleet, ja Elvis Presley on kuollut. Ainoa ihminen maailmankaikkeudessa, joka kuoli ristillä meidän syntiemme tähden, nousi kuolleista takaisin elämään kolmantena päivänä, nyt istuu Jumalan oikealla puolella valtaistuin, ja sillä on oikeus ja mahdollisuus pelastaa meidät on Jeesus ja Jeesus yksin, jonka Jumala on antanut kuin maksu syntiemme tähden, niin että jos me uskomme Häneen ja häntä vastaan, emme saa anteeksi syntimme ja ikuisen elämän lahjan. Jos meillä ei ole pelastuksen Jeesuksen, meidän täytyy maksaa meidän syntimme ja Lake of Fire ikuisesti ikuisesti.

Jos ostat minulle lahja ja antaa sen minulle, ja jos en suostu ottamaan sitä, miten sinusta tuntuu? No, Jumala rakastaa meitä niin paljon, että hän oli niin yksinkertainen, nöyrä mies, Jeesus Kristus, saarnata evankeliumia pelastuksen meille, ja kuollut ristillä meidän pahaa. Jos emme saa tätä pelastuksen lahjan, joka on Jeesus, niin me kieltäydymme Jumalan rakkauden lahja. Jos me kieltäydymme tällainen arvokas lahja, ei ole muuta pelastusta jätti meille. Jumala on antanut mitään muuta tietä taivaaseen, paitsi omalla verellään karistanut ristillä – Living Sacrifice.

Jumala ei tee pelastusta vaikeaa. Ei ole meidän hyviä tekoja ja hyviä tekoja, rituaaleja tai uskonnollisia käytäntöjä me pelastumme. Pikemminkin pelastus on ilmainen, ja se on Jumalan lahja. Kaikki meidän täytyy tehdä, on saada se Jumalaan uskoa Häneen. Jumala on säätänyt “uskoa” vanhurskaudeksi. Emme voi pelastaa tekomme, vaikka kuinka yritämme. Voimme vain vastaanottaa pelastus uskomalla, että Jeesus on jo maksanut syntimme, ja jos olemme sitä mieltä, meidän on pelastaa hänen vapaa armosta. Jumala on sanonut, että hyvät teot ovat kuin likaiset rätit Hänelle, koska se on ylpeytemme ajatella, että voimme pelastaa itsestänne tekemällä jotain, mikä uskonto opettaa. Jumala vihaa uskontoa. Kristinusko ei ole uskonto, vaan pikemminkin suhde elävän Jumalan. Rukous ei ole lausuen muslimien Koraanin tai lausuen buddhalaisen Sutra yhä uudelleen ja uudelleen. Prayer for Christian puhuu Jumalan kanssa, aivan kuin olisit kysy maallinen isä, niin myös sinun kysy taivaallisen Isän. Ja me kuulemme Hänen Sanansa Raamatun – Jumalan rakkauskirje meille.

Voit saada Jeesuksen sydämeesi yksinkertaisen rukouksen. Voit sanoa: “Jumala, kiitos kuolee ristillä syntini. Pyydän teitä tulemaan sydämeeni nyt. Kiitos anteeksiantava syntini, ja antoi minulle lahjaksi ikuisen elämän. Jeesuksen nimissä rukoilen, aamen. ” Jos olet vilpittömästi rukoillut, että sydämeesi, ja uskoi, että Jeesus Kristus on Herra Jumala, Kaikkivaltias, sinulla on nyt tallennettu ja luokseen taivaaseen kun kuolet. Hänen Pyhä Henki on nyt tullut sydämesi ja sielusi on sinetöity hänen. Olet nyt uuden luomista, ja syntynyt uudelleen hengellisesti. Sinut raptured taivaaseen ennen ahdistuksen tuomio tulee maan päälle. Olet nyt uudestisyntynyt kristitty – lapsen Korkeimman Jumalan. Onnittelut, ja luojan kiitos!

Tutkimuksen Raamattu, sanansa, jotta tietää lisää Taivaallinen Isä. Ja rukoilla Häntä kaikkina aikoina, ja hän haluaa apurahaa kanssasi. Hän rakastaa sinua, ja hän pitää teistä huolen. Jumala on rakkaus. Hän on teidän Isänne nyt. Jeesus Kristus on Hänen ihmisen muodossa, ja Hänen Sanansa, niin että voimme puhua ja apurahan Hänen kanssaan. Isä Jumala taivaassa, Herra Jeesus Kristus, ja Pyhä Henki ovat yksi ja sama Jumala, kolmessa eri muodoissa, kolmiyhteinen osoitus kaikkivaltias, kaikkitietävä ja kaikkialla läsnäoleva pyhä Jumala – Luoja universumin – joka on, kuka on ja kuka on tullut – Great “I Am.”