Mense my vra of hulle kan wegkruip in die grotte, in die komende Verdrukking oordeel oor die aarde en Armagéddon. Die eenvoudige antwoord is, “No” As Pastoor Chuck Smith van Golgota kapel gesê: “As jy jouself in die laaste 3,5 jaar van die 7-jaar Verdrukking, sou ek uitvind waar die atoombom gaan na die land, en gaan daar staan en onder dit, want dit sal word verskriklike tye leef deur middel van die Verdrukking ouderdom. ” Ek stem. Die meeste van die bevolking van die aarde sal uitgeroei word nie, behalwe vir die 144,000 Jode wat deur die Heilige Gees verseël word om die evangelie oor die hele wêreld, sodat hulle kan nie deur die asteroïdes, kern oorloë, hongersnood, plae, hiper nadelig geraak word -inflasie, aardbewings, rivier golwe, ens

Die enigste manier om te ontsnap van die komende toorn van God oor die goddelose wêreld is om te ontvang, Jesus Christus in jou hart as jou persoonlike Verlosser en Here. God sê daar is geen ander naam in óf die hemel of op aarde gegee vir die oplossing van die sonde in jou lewe, die redding en verlossing van jou siel, en die pad na die hemel. Jesus is die enigste persoon in die geskiedenis van die mensdom wat gesê het, en was in staat om te sê, “Ek is die weg en die waarheid en die lewe. Niemand kom na die Vader behalwe deur My nie.” Mohammed is dood, Boeddha is dood, die pouse, is dood, en Elvis Presley is dood. Die enigste persoon in die heelal, wat gesterf het aan die kruis vir ons sondes gesterf het, was weer tot lewe opgewek op die derde dag, is nou sit aan die regterhand van God se troon, en het die krag en die vermoë om ons te red is Jesus, en Jesus alleen, wat God gegee het as betaling vir ons sondes, sodat as ons in Hom glo en ontvang Hom, dan sal ons ontvang vergifnis vir ons sondes en die gawe van die ewige lewe. As ons nie die verlossing van Jesus nie, dan moet ons betaal vir ons sondes in die Lake Of Fire ewig vir ewig.

As jy koop vir my ‘n geskenk en gee dit aan my, en as ek weier om dit neem, hoe sou jy voel? Wel, God liefgehad het ons so lief dat Hy gekom het as ‘n eenvoudige, nederige mens, Jesus Christus, te preek en die evangelie van verlossing aan ons, en om te sterf aan die kruis vir ons kwaad. As ons nie ontvang dat die gawe van redding, dit is Jesus, dan is ons God se gawe van liefde te weier nie. As ons weier om so ‘n kosbare geskenk, daar is geen ander redding gelaat vir ons. God het voorsien geen ander manier na die hemel nie, behalwe deur Sy eie bloed gestort op die kruis – die Lewende Offer.

God het maak verlossing moeilik nie. Dit is nie deur ons goeie werke of goeie werke, rituele of godsdienstige praktyke wat ons gered word. Rather, verlossing gratis is, en dit is ‘n gawe van God. Al wat ons moet doen, is om dit te ontvang van God deur die geloof in Hom. God het ingeseën “geloof”, soos geregtigheid. Ons kan nie deur ons werke gered word, maak nie saak hoe hard ons probeer. Ons kan slegs verlossing ontvang deur te glo dat Jesus reeds vir ons sondes betaal, en as ons net glo, dan sal ons deur sy vrye genade gered word. God het gesê dat ons goeie dade is soos vuil lappe aan Hom, want dit is ons trots om te dink dat ons ons eie onsself kan red deur om iets te doen, wat godsdiens leer. God haat godsdiens. Christenskap is nie ‘n godsdiens nie, maar eerder,’ n verhouding met die Lewende God is. Gebed is nie voordrag die Moslem Koran of voordrag van die Boeddhiste Soetra oor en oor weer. Gebed vir ‘n Christen is in gesprek met God, net soos jy wil praat met jou aardse vader, so ook jy praat met jou Hemelse Vader. En ons hoor Sy Woord uit die Bybel – God se liefde brief aan ons.

Jy kan ontvang Jesus in jou hart deur middel van ‘n eenvoudige gebed. Jy kan sê: “God, dankie dat jy sterf aan die kruis vir my sondes. Ek vra jou om te kom in my hart nou. Dankie dat jy vir my sondes vergewe, en die gee van die geskenk van die ewige lewe gee. In Jesus naam bid ek, Amen. ” As jy opreg gebid het wat in jou hart, en het geglo dat Jesus Christus die Here is God, die Almagtige, dan is jy nou gered is en sal nader aan Hom in die hemel wanneer jy sterf. Sy Heilige Gees is nou in jou hart en jou siel is verseël deur Hom. Jy is nou ‘n nuwe skepping, en geestelik opnuut gebore. Jy sal in die hemel nie weggeraap word voor die Verdrukking uitspraak kom op die aarde. Jy is nou ‘n wedergebore Christen -‘ n kind van God die Allerhoogste. Veels geluk, en lof aan God!

Studie van die Bybel, Sy Woord, met die oog op meer weet oor jou Hemelse Vader. En bid saam met Hom, ten alle tye, want Hy wil ‘n verhouding met jou. Hy is lief vir jou, en Hy sorg vir julle. God is liefde. Hy is jou Vader nou. Jesus Christus is Sy menslike vorm, en Sy Woord, sodat ons kan praat en gemeenskap met Hom. God die Vader in die hemel is, die Here Jesus Christus, en die Heilige Gees is een en dieselfde God is, in drie verskillende vorme; die Drie-Enige manifestasie van die Almagtige, alwetend en alom teenwoordig heilige God – die Skepper van die heelal is – wat was, wie is, en wat kom – die Groot “Ek is.”