مردم از من بپرسید اگر آنها می توانند در غارهای مخفی ، در طول قضاوت محنت آمدن بر زمین و روز قیامت. پاسخ ساده است ، “نه”. همانطور که پاستور چاک اسمیت از Calvary چاپل گفت : “اگر شما خود را پیدا کنید در 3.5 سال گذشته از 7 سال رنج بودم ، پیدا کردن جای بمب هسته ای است رفتن به زمین ، و آنجا می رود و در زیر آن ایستاده ، چون آن خواهد شد می شود بار هولناک زندگی را از طریق سن محنت “. من با شما موافقم. بسیاری از جمعیت زمین خواهد شد ، هلاک به جز یهودیان 144،000 خواهد شد که توسط روح القدس مهر و موم شود که برای انجیل در سراسر جهان است ، به طوری که آنها می توانند توسط سیارات ، جنگ هسته ای ، قحطی ، plagues ، بیش از حد آزار قرار دادند نمی شود – تورم ، زلزله ، امواج جزر و مدی ، و غیره.

تنها راه برای فرار از خشم آمدن خدا بر ستمکاران جهان را دریافت خواهید کرد این است که عیسی مسیح به قلب خود را به عنوان نجات دهنده شخصی خود و پروردگار. خدا می گوید هیچ نام دیگری ، چه در آسمان و یا زمین داده شده را برای راه حل گناه را در زندگی خود ، نجات و رستگاری روح شما وجود دارد ، و راه به بهشت است. عیسی مسیح تنها کسی است که در تاریخ بشریت که گفت ، و قادر بودند که گفت : “من راه و حقیقت و زندگی است. هیچ کس نیز به جز از طریق پدر به من”. محمد مرده است ، مرده است بودا ، پاپ مرده اند ، و الویس پریسلی مرده است. تنها فردی در جهان ، که فوت در صلیب برای گناهان ما ، بازگشت به زندگی در روز سوم resurrected بود ، در حال حاضر در دست راست تخت خدا نشسته است ، و قدرت و توانایی ما را نجات عیسی مسیح و عیسی مسیح است به تنهایی ، چه کسی خدا را به عنوان پرداختی برای گناهان ما داده میشود ؛ به طوری که اگر ما اعتقاد به او و او را دریافت خواهید کرد ، سپس ما را برای آمرزش گناهان ما و هدیه ای از زندگی ابدی دریافت خواهید کرد. اگر ما رستگاری عیسی مسیح را نداشته باشند ، آنگاه ما باید برای گناهان ما را در دریاچه آتش پرداخت را برای همیشه برای ابد.

اگر شما به من هدیه بخرم و آن را به من بدهد ، و اگر من حاضر به آن را ، که شما احساس می کنید که چگونه؟ خوب ، خدا ما را بسیار دوست داشت که او به عنوان ساده ، انسان متواضع ، عیسی مسیح ، به موعظه انجیل رستگاری را به ما آمد ، و به مرگ بر روی صلیب برای ما بد. اگر ما که هدیه ای از رستگاری است که عیسی مسیح ، آنگاه ما هستند امتناع هدیه ای از عشق خدا را دریافت نخواهید کرد. اگر ما چنین هدیه ای خودداری گرانبها ، هیچ رستگاری دیگر چپ برای ما وجود دارد. خدا هیچ راهی دیگر را به آسمان را ، جز با ریختن خون خود او بر صلیب — قربانی زندگی.

آیا خدا را نمی رستگاری دشوار است. آن را اعمال خوب ما و یا با این نسخهها کار خوب است ، مراسم مذهبی یا اعمال مذهبی است که ما ذخیره شده است. برعکس ، نجات و رستگاری آزاد است ، و آن هدیه ای از خدا است. همه ما باید انجام دهید این است که آن را از خدا دریافت خواهید کرد با باور به او. خداوند مقدر “ایمان” را به عنوان righteousness. ما می توانیم با این نسخهها کار ما نیست نگاهداری نمود ، و مهم نیست چقدر سخت ما را امتحان کنید. ما فقط می تواند نجات توسط عیسی مسیح و اعتقاد داشتند که در حال حاضر برای گناهان ما پرداخت شده ، و فقط اگر ما باور کنیم ، ما را با فضل او ذخیره شود. رایگان دریافت خواهید کرد. خدا گفته است که اعمال خوب ما مانند ژنده پوش کثیف به او هستند ، زیرا غرور ما را به فکر می کنم که ما selves می تواند توسط خود ما انجام کاری ذخیره کنید ، که مذهب می آموزد. خدا مذهب متنفر. مسیحیت مذهب نیست ، بلکه ، در رابطه با زندگی با خدا. نماز است قرآن مسلمانان قرائت کرده و یا به قرائت حکم شرعی بودایی است بارها و بارها. دعا برای مسیحیان با خدا مشغول صحبت است ، درست مثل شما باید با پدر زمینی خود صحبت کنید ؛ تا شما را با Heavenly پدر خود صحبت کنید. و ما او را از شنیدن کلام کتاب مقدس — نامه عشق خدا به ما.

شما می توانید عیسی مسیح به قلب خود را از طریق نماز ساده دریافت خواهید کرد. شما می توانید بگویید ، “با خدا ، از شما به خاطر مرگ و میر در صلیب برای گناهان من. من بپرسید شما را به قلب من به حال آمده. از شما به خاطر آمرزنده گناهان من ، به من و دادن هدیه ای از زندگی ابدی در نام عیسی مسیح کنم دعا ، چنین باد. ” اگر شما صادقانه دعا که در قلب خود ، و اعتقاد داشت که عیسی مسیح خدا است قادر متعال ، و سپس شما در حال حاضر ذخیره خواهد شد و او را در هنگام پیوستن به بهشت می میرند. او روح القدس هم اکنون به قلب شما آمد ، و روح خود را با او مهر و موم شده است. شما در حال حاضر خلق تازه ، دوباره متولد شده و از لحاظ معنوی. شما به آسمان شود قبل از قضاوت محنت raptured می آید بر زمین است. شما در حال حاضر مسیحی دوباره متولد — فرزند خداوند متعال. تبریک و تحسین می شود به خدا!

مطالعه کتاب مقدس ، کلام او ، به منظور اطلاع بیشتر در مورد شما Heavenly پدر. و دعا با او ، در همه زمان ، برای او به مشارکت با شما می خواهد. او شما را دوست دارد ، و او را برای شما مراقبت. خدا عشق است. او پدر خود را در حال حاضر. عیسی مسیح صورت انسانی او است ، و کلمات او ، به طوری که ممکن است ما صحبت کنید و هم صحبتی با او. خدا پدر در آسمان ، پروردگار عیسی مسیح و روح القدس یکی و خدا هم ، در سه شکل مختلف ؛ مظهر Triune از خداوند قادر متعال ، واقف بهمه چیز ، و حاضر در همه جا مقدس — خالق جهان — چه کسی بود ، است ، و چه کسی است برای آمدن — بزرگ “من هستم”